te na na na na... na na..
te na na na na.. na na..
te na na na na.. na na..
te na na na na... na na...

gong xi gong xi gong xi ni...
yap
gong xi gong xi gong xi ni...

te na na na na... na na..
te na na na na.. na na..
te na na na na.. na na..
te na na na na... na na...

gong xi gong xi gong xi ni...
yap
gong xi gong xi gong xi ni...

gong xi gong xi gong xi ni...
yap
gong xi gong xi gong xi ni...


Aku tak tau lak lirik yg lain2 tu.. itu yang "te na na na na" tu. Kalo sape tau lirik penuh lagu raya cina ni, kasitau aku okay! Hm, kat mana bole download lagu raya cina eh?

NUke

6 Comments:

  1. farhana said...
    klaka je entry ni...
    rajin lak tu taip te na na na..
    haha
    ejan said...
    hehe.. ad hadiah x kalo dpt teka?? haha.. mari teka lirik.. haha
    [r][a][y] eusouff said...
    the ta na na thingy
    mcm lagu bad romance je bro..
    cipam sgt..lol
    NUke_Rude said...
    farhana:
    huhuhu.. dah tu tak tau liriknye... te na na je la..

    ijan:
    haa.. ko provide la hadiah weh..

    ray:
    bad romance pulak... hahahahahha.
    jejaka anggun said...
    hahahha...
    NUke_Rude said...
    :P

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.