Salam.

Syukur. Probation da tamat. Alhamdulillah, dapat letter of confirmation drpd management tadi. Accounts bjaya buat aku kecut perut tadi, boleh lak dia suspenkan aku camni..

"Ha... Got letter for you.. BIG ENVELOPE... Bye Bye..."

Syukur, tak kena buang kerja! Hahaha...

Gaji pun naik lah sikit...

NUke

12 Comments:

  1. Janggel said...
    Wahhhh dapat naik gaji ker??? Rejeki..rejeki!!~ :P
    charco said...
    alhamdulillah...tahniah la ye..semoga makin rajin + bersemangat utk bekerja :D
    a.t.O.k.c.o.0.L said...
    alhamdullillah.tenang ati aku skang.
    tau la aku nk lepak ngn sape nnti.
    =P
    iyllienaz said...
    open table la..ape lagi yg ditunggu2..
    faiq said...
    wow..belanja aku la
    Hans said...
    bley le blanje pasni ..
    FaizalSulaiman said...
    keje bek2 nuke.nanti naik lagi;)
    ejan said...
    thniah.. cpt cket kmpul duit hntrn khwn.. hehe
    Adam Arjuna said...
    Congrates bro...

    bila nak blanja aku tonton movie nih???
    tengku_fir21 said...
    haha
    tahniah blh ler pos sikit dlm akuan bank aku...
    sYukCurZ said...
    tahniah..
    NUke_Rude said...
    tersedak aku!

    tiba2 je byk lak komen nk kna approve!

    korang memang saja kan... bab2 naik gaji ni, dan2 tu la nk mintak blanje...

    aku kna blanje J dlu, br leh blanje lain2 hahahahaha.

    Oh ya! my parents too...

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.