Setelah menyepi dari menghasilkan album dan single, Avril Lavigne kembali semula dengan 'Alice' yang mnjadi lagu tema untuk filem "Alice in Wonderland".

So far, macam2 kritikan kat lagu ni diterima. Ada yg kata lagu ni sedap dengan alunan vokal yg mantap. Some said that lagu ni ade intro yang menarik as well as 'creepy' at certain parts. But; ada juga yang cakap lagu ni terlalu 'kuat' dan amik masa jugak untuk peminat mnerimanya sebab banyak sangat menjerit.

Aku stuju pendapat yg last tu.

Digital release pada 27 January lepas. Video clip release pada 17 February baru2 ni.

At first agak susah la jugak telinga aku nk accept lagu ni sebab terlalu 'memekak'. But lama2 dengar dah okay skit kot. Another thing yang buat aku suka balik pada lagu ni ialah video klip yang macam best!

So, ape pendapat korang pasal lagu baru Avril ni?






MyRate: 3.7 / 5.0

NUke

6 Comments:

  1. Ren said...
    aku suka lagu tu!
    Faizal Sulaiman said...
    ok nanti aku dengar..

    err leh dikira komen ke neh?haha
    NUke_Rude said...
    janggel:
    aku amik masa lama jugak la nk suka lagu ni. ahahah

    faizalsulaiman:
    ha. boleh la.. haha
    iyllienaz said...
    aku suka lagu ni!!and nk tgok cite alice in wonderland jugak nanti..jom2..
    Unknown said...
    johnny depp ade kt muvi tu...confirm best...sure sgt2...
    tapi lagu ni cam x brape nak best sangat arr...
    AkU said...
    aku suke MV dier..fill with gothic elements..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.