"Morning sayang!", kataku sambil mengucup dahinya. Dia tersenyum. Ayu wajahnya jelas menampakkan kejelitaan semulajadinya. Sambil berpaling dan cuba menyandar pada dadaku, dia mengembalikan kucupan pada pipi kiriku.

"Jom la..."

"Berapa lama lagi nak duduk dalam selimut ni sayang...?", tanyaku. "B nak mandi, nak makan lagi. Perut dah lapar dah ni", sambung diriku yang mulai rimas dengan peluh dan keadaan yang mulai melekit. Kurang selesa.

Tambah-tambah setelah penat bermain cinta dengannya sepanjang malam tadi. Mengenangkan perihal itu menjadikan aku semakin berahi dan mulai 'nakal' untuk menggodanya semula. Barangkali cenderung untuk bermain permainan cinta untuk kali kedua?

"Nakal la sayang ni!", balasnya sambil masing-masing bercumbu perlahan...

--

"Nak.. Kau kerja tak hari ni? Dah nak pukul 7 dah ni..!". Serentak dengan itu, lampu bilik pun menyala dan kelihatan ibu di daun pintu.

"Kerja!", cepat saja balasku...

...dan serentak dengan itu menyedari bahawa semua yang berlaku sebelum itu cumalah mimpi. Ya, satu mimpi yang telah mewajibkan aku untuk mandi. Satu mimpi yang telah membasahkan kain pelikatku.




Cis!


p/s: Siapakah 'Dia' ?

NUke

12 Comments:

  1. «♪Ruff♪» said...
    aiyokkk...sape tuh
    nora de lala said...
    haha... entry yg menyeramkan.. tb2.. terasa nk kwen. hahaha.. cis!!
    nora de lala said...
    aha... entry yg menyeramkan.. tb2.. terasa nk kwen. hahaha.. cis!!
    FaizalSulaiman said...
    hahahaha..tajuk entry leh menaikkan traffic.hehehehe.

    kawen la bro.dah smp masa dah tuh.kih!
    NUke_Rude said...
    haha.. laju je komen kalo bab2 melucah ni.. haih! hahahaa
    Hans said...
    yulk .. haha ..
    Janggel said...
    ceh perihal dalam kain ghopernyer~
    [r][a][y] eusouff said...
    ada lagi ke yg pakai kain pelikat tido? huhuhu
    Bicara hati di hujung jari said...
    jom
    NUke_Rude said...
    hans:
    hahahhaha...

    janggel:
    mcm tu la.

    ray:
    ade. aku!
    AkU said...
    ish..ish..hahahah..
    si kurus said...
    haha aku rs dh le hukum wajib dh bro haha

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.