Haha. Memang gila. Bayangkan dah 3 tahun aku tinggalkan raket badminton, tiba2 malam tadi aku gi join budak2 ofis main badminton... tak ke jadi bahan lawak? Hahaha!

Apapa pun terima kasih kat team PComm sbb ajak aku main n join diorg bersukan malam tadi. Serius aku enjoy n banyak rupa2nya peluh aku yg slama ni malu2 nak kuar, membasahi tubuh aku yg genit ni.

Seingat aku, last skali aku main badminton ialah skitar tahun 2007 or 2008. Kat UKM dgn geng2 kolej. Before that aku mmg jarang main sebab aku prefer squash. Ala, sukan yang pukul tibai bantai bola getah kat dinding pastu melantun-lantun.

Lepas je habis main, aku trus balik rumah n mengeringkan badan dan mandi. Segar je rasanya. Trus aku on pc dan mengadap blog ni. Aku mmg admit la, dlm sminggu at least kta kna spend 1 hour utk bersenam n bersukan sebab ianya bagus utk tubuh badan. Cuma bagi aku ni, mungkin sbb takde ramai sangat geng kot kat area rumah ni. So nak bersukan tu pun da jadi malas. Balik keja trus on9 n tdo.

Hm, maybe lpas2 Chinese New Year ni kitorg plan setiap Rabu malam, kitorg kuar main badminton.

Dan aku kena pastikan yg aku tak digelakkan lagi mcm tadi.. hahahah..

NUke

5 Comments:

  1. charco said...
    Hahaha..Majulah sukan untuk NUke..

    Mode:sejuk~
    iyllienaz said...
    mesti ko pukul raket badminton td mcm pukul squasy..haha
    Faizal Sulaiman said...
    tubuhku yang genit?

    hahaha

    kira petit la neh?wakaka
    Unknown said...
    ouwwhh
    rindukan raket badminton saya
    Ren said...
    Semoga boleh menjadi pemain badminton negara yang cemerlang satu hari nanti!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.