Salam.

Sejak dua menjak ni, aku dapat merasakan sesuatu yg tak kena pada seluar. ketat kah? seluar aku masih lagi longgar. Cuma ada segelintir saja yng mulai ketat pada bahagian pinggang. Hairan. Ketidak-selesaan tu kdg2 mmbuatkan kerja aku terganggu. Memandangkan di ofis aku tu, aku sorg saja lelaki dlm department tu, maka aku tak boleh lah bersuka hati nk meng-adjust seluar kan? kang apa pulak kata colleague aku yg berjantinakan perempuan tu... Huhuhu. Susah btul mnjadi seekor kumbang di kalangan bebunga! hahaha!

Anyway, aku tekad. masuk saja gaji bulan ni, aku nak beli boxer banyak2! Baru lah selesa! Skang kau tahu kan apa masalah aku?


Ya, spender makin ketat! Bodoh betul!

NUke

15 Comments:

  1. Unknown said...
    opss...
    hahaha...maner tahu spender dah ketat...???
    kata kurus....
    NUke_Rude said...
    that's what i called read btween the lines.
    ;)
    Anonymous said...
    haha aq raser makin ketat bukan sbb kurus r.. sbb ko seekor kumbang antara bebunge.. haha :D
    Anonymous said...
    ketat mungkin senjata ko makin membesar dan memanjang :p org kurus biasanya hebat isi dalam boxernya
    Anonymous said...
    kat GIANT banyak jual lambak. LOL

    murah & mmg berbaLOI !!!
    NUke_Rude said...
    peergh! bukan main je komen2 korg eah!
    sYukCurz said...
    ahahaa.. tul tu matleh. mane x ketat. keliling bunga. bertambah la saiz kat dalam tu ahahaa..
    tHEoNeANDoNLy said...
    aku penah cam alami cam ko nuke.. memang membesar! ops..! hehe..
    Anonymous said...
    cara membasuhnya kena diubah.

    material mengecut kuttt.

    LOL.
    Ren said...
    Hahahah dah mengetat pulak dah... eloklah gi beli yang longgar2 . kasi nafas sikit.
    Unknown said...
    hahaha. klakar2. ha'ah boxer terbaik! aku pun dah takda koleksi spender. hahaha.
    farish izaryl @izreez said...
    hhahhahalucu lak..nyuruk2 sket bg ejass:p
    NUke_Rude said...
    yup! definitely aku akan menambahkan stok boxer aku!
    charco said...
    huh???
    ezany said...
    tu tanda adek ko dh makin besar..hahahaha

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.