Okay.

Broadband cap ayam aku tu masih tak boleh pakai. Tak guna punya Majis (bukan nama sebenar)! Harap je mahal.. dan harap je line kaler biru. Tapi slow nak mampus! Nak load page blog aku ni pun amik masa nearly 2 jam. By the way, mak aku yang bayar broadband tu. Jangan nak complain!

By the way, definately aku tak update blog ni kat rumah. Mungkinkah aku di cc? Atau aku di sesuatu tempat yang sunyi? Haha. Semua itu tak penting. Yang penting, aku akan sentiasa balik lambat lepas2 ni dr ofis untuk menyiapkan kerja2 projek dan update blog! Dowh! Kantoi lah update blog kat ofis! hahaha.

Well, ada masa kita ni tak pernah bersyukur dgn apa yang kita ada. Tak pernah bersyukur dgn kejayaan yg kita kecapi selama ni. Dan tengah hari tadi, aku pun rasa tidak bersyukur kepada Nya. Meeting; department ku kena hentam ngan management, masing2 menggelabah nak cari jawapan yg boleh memuaskan semua pihak. Dari situ, timbul rasa nak resign (walaupun baru 3 bln kerja). Bila difikir2, aku bukanlah selemah itu, boleh tunduk dengan hentaman caci maki dan kutukan yang sebenarnya membina dan menguatkan diri ini.

Tak mengapa kawan2, biarlah kita dimarah sekarang... hmm.. best ke kena marah? Best kan?

Meeting sucks!

NUke

6 Comments:

  1. mamai,wana,awiE,faten said...
    haha,,itu baru bloggers tegar bro!
    Ren said...
    Biasala tu bro...kalau meetng takader adengan2 hentaman memang tak sah! ;p
    bootunque said...
    nuke, bila nk update Ku Ampunkan Cintamu
    Unknown said...
    haha biasalah kena marah, hati kena besi! dah ada kuasa nnt marah balik :P

    tp kalo kena marah sbb update blog kat ofis mcm padan muka jugak. hahaha.
    charco said...
    Xpe..skg ni biar kne marah.esok lusa da bjaya sure kita terkenang kenangan kne marah ngn boss..
    Nway..keje rajin2,nnt leh blanja mkn..

    Mode: ngntuk & penat
    NUke_Rude said...
    yeah. terima kasih semua. and by the way, siri KAC akan dipublishkan dlm masa terdekat.. sorry.

    to charco:
    makan beger king mahu?

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.