Salam.

Beberapa hari lepas, aku ada wat teka lirik lagu kat blog ni. Sebenarnya saja nak test market. And kalau ade yg jawab betul pun, mmg aku dah reserved kan hadiah. Tapi, memandangkan takde org jawab ngan betul. Maka hadiah tu aku forwardkan utk perkara yg akan datang. Anyway, nnti aku revealedkan jawapan kpd teka lirik tu.

Oh ya! Sebenarnya nak tanya pendapat korg, camni, aku igt bagi memeriahkan & menghargai skit masa2 korg membaca blog ni, why not aku blanja lebih skit utk wat peraduan. Peraduan yg aku terfikir camni ialah somethg yg kinda typical la. More or less like u guys hantar pendapat or cerita pasal some issues to me and the best opinion menang lah! lebih kurg cam tu la... Or korg ada idea lain? hahaha. Bukan apa, aku taknak la korg rasa cam mmbuang masa je baca blog aku nih (walopun aku tak suro) and mmg bnda ni dr dlu lagi aku da terpikir dah. Cuma masalah tak jumpa masa yg sesuai je.

Anyway, hadiah mmg dah ada. Don't worry... Apa hadiahnya? Ok lah, aku bocorkan skit hadiah2nya:-

1st prize: RM 30 Telco Credit (And or Or) 1 Limited Edition NukeGroup T-Shirt!
2nd prize: RM 30 Telco Credit
3rd prize: RM 10 telco Credit

Hadiah ni confirm as of 10 October 2009 lah. Kalau ada perubahan, aku bagitau la. Before aku open peraduan tu, so aku nak tanya lah, kalau aku buat ni, ada ke korang nak join? Kalo tak, malas la aku nak buat! sia2 je! hahaha...
--

Jawapan Teka Lirik:-

Lirik 1:
"To find myself again, my walls are closing in..."
Crawling - Linkin Park

Lirik 2:
"Hold me, love me, don't ever go..."
Hot - Avril Lavigne

Lirik 3:
"Ku pergi sebentar, bukan untuk curang..."
Jangan Nakal - Alif Satar

Lirik 4:
"Walau apapun caranya jua... engkau mendaki gunung yang tinggi...."
Iman Mutiara - Raihan

Lirik 5:
"That you were Romeo, I was the Scarlet Letter, and my daddy said..."
Love Story - Taylor Swift

By then, no winner utk contest Teka Lirik tempoh hari!

NUke

4 Comments:

  1. Daus said...
    Salam Nuke_rude
    T-shirt nuke group ade lagi x?
    aku nak beli, memandangkan aku budak Nuklear UKM, 1st year.
    Budak burhanuddin helmi.
    Hehehe
    Boleh x?
    NUke_Rude said...
    Salam Dough!
    T-shirt ekceli dah abis, tapi maybe aku akn reprint utk version 3. Ko nak ke? contact aku okay!

    nukerude@yahoo.com
    Unknown said...
    ok gak tp mcm susah. buat la teka lyric lagi. kompem aku menang! hahhahahah!
    NUke_Rude said...
    mana boleh buat teka lirik.. boleh carik dgn google! hahaha

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.