Okay la. aku ni kurus je. Mewarisi genetik Haji Mahmod tu. Sapa lagi kalau bukan ayah aku tu. Cikeding je dia. So, aku ni boleh la dikategorikan sbg anak bapak! hahaha!

Semalam (or 2 hari lepas), colleague aku, Sab ada beli pnimbang berat badan. Katanya sbg motivasi utk diri sendri & husbandnya di rumah utk mngurangkan berat badan! Harap2 berjayalah!

Sebelum2 balik tu, Sab ni suruh la aku timbang berat badan. Haha. Cuba teka berapa berat badan aku? teka la. teka la. teka la...
.
.
.
.
.
.
46 kg je.
aku rasa ini bukan dikelaskan sebagai berat... mungkinkah ringan? Aku dpt bayangkan situasi macam ni:-

Si penanya: "Berapakah berat badan encik Nuke?"
Aku: "Oh, salah tu.. sepatutnya 'Berapakah ringan encik Nuke?'"

Ok. Aku underweight. Cuma bahagian perut saja cantik! Hahaha!

NUke

9 Comments:

  1. putra said...
    tinggi ko brape?berat aku 51.6kg..hehe tinggi 175
    NUke_Rude said...
    tinggi? 167. so. mmg underweight sgt! haha
    [r][a][y] eusouff said...
    ini bermakna nuke ringan tulang kan?

    rajin2 kan diri tolong mak buang sampah ya...LOL
    YobSumO said...
    oh gila ringan. aku rasa derma darah pn tak lepas ni. tak silap, laki kena 50kg. haish, makan lebih sikit wei!
    ikanbilis said...
    ni la yang perlu kena jealous ni orang kurus sebab genetic!

    i berat dah naik 55kg perut tak la secanteekk kalau tak exercise selalu kena jana...huhuhuhuhu


    tapi kurus is sexy =)
    aZizoLlaoshii said...
    wah ..ringan nyerr oenko nuke...
    NUke_Rude said...
    ray:
    haha. baik. nnti saya tolong. :P

    yob:
    yep! definately. sbb tu aku x pnah derma drh. hahahaha.

    ikanbilis:
    jeles eh? hahaha

    azizol:
    yeah. aku ringan :) terima kasih ats pujian itu :)
    si kurus said...
    wah wah dh same berat ngn aku nmpk encik amir oi~ lawan sape plg kurus yeh
    NUke_Rude said...
    hahhaa. tapi aku hensem! kau tak! hahaha boleh mcm tu?

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.