Salam.

Hari ni hari ahad. Dan esok hari Isnin. Walapun aku tak suka hari Isnin, tapi aku rasa lebih baik aku rasa menyampah pada hari Ahad! Sebab apa? mestilah sebab lepas saja hari Ahad, hari ISnin akan muncul. So, tak best lah hari Ahad ni.

Okay lah. Aku sebenarnya rindu pada suasana belajar. Damn it! The things that i missed most ttg being a university student are.. the lecture notes and doing lab thingy. Aku pernah berangan2 dlu bla dah habis blajar kat U, aku akan keja kat somewhere in the lab, doing nuclear related thingy... But, skang ni, or realiti utk masa ni, aku kerja di sebuah event management punya company! ha ha ha! Jauh lari bidang tu beb! Anyway, bukanlah aku tak suka dgn kerja aku skang ni. Jauh sekali mahu menyatakan yg kerja tu tak mencabar & seronok... cuma, ada ketika, aku terfikir. Dan aku merindui suasana berada di dalam laboratory! Hahaha! Nerd giler!

Okay lah. Memandangkan kerja idaman aku tu masih tak menampakkan bayang dan wajahnya, maka aku tekad dan perlu mengumpul sbrapa byk exerience! Hahaha (gelak hatiku yg tba2 tension sebab esok hari Isnin!).

p/s: Dowh! Sapa kata kerja tu best? Cakap? Cakap?

NUke

11 Comments:

  1. tHEoNeANDoNLy said...
    ala.. buat jer semua hari2 yg mendatang nih sebagai akan mendewasakan kiter... :)
    iyllienaz said...
    haha..sape yg ckp keja tu best??
    Anonymous said...
    keja itu best bila dapat keja best.
    Adek Abigail said...
    bila dh skula, nak ponteng. bila dh g u, malas nak wat assignment. bila x de keje, cari keje.. tu yg melepak dpan blog... ada kerja, malas lak nak g keje..
    Ren said...
    ha biler dh ari senin..mulala mood malas tu muncul..standard ar tu bro.
    Unknown said...
    jujurnya mmg sedih klu abis study pastu tidak dpt kerja dlm bidang yg kita amik masa study dulu.
    tapi inlah realiti lagipun negara kita bidang2 ini tidak ada byk kekossongan kerja.

    -rindu masa masuk lab kimia kat sekolah dulu-

    *singgah ler ke blog.dah update.
    farish izaryl @izreez said...
    cm best jek keje nih i like it!
    Unknown said...
    ha'ah seronok dowh buat benda kat lab. but it also depends on what kind of experiment la kn. kalo ayam2 tak best gak.
    NUke_Rude said...
    theone:
    yes! itulah yg saya sdg buat! ;)

    iyllie:
    entah lah illi. aku lupa. kau ke yg cakap?

    ray:
    yes! haruslah begitu!

    silbi:
    lumrah manusia. slalu je xpuas hati ngan bnda yg dia ada.
    NUke_Rude said...
    janggel:
    hahaha. aku stuju ngan ko bro!

    tengku:
    oh! betul2! lab kimia zaman skola best! :)

    farish:
    best kah?

    yob:
    betul tu bro! kalo lab yg takbest, tak best la jugak ye..
    charco said...
    keje best..sbb dpt duit..da dpt duit..bole blanja..blanja sapa?? blanja..erm...

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.