(this entry is dedicated to my Mug : Star)



salam.

sebenarnya nak wat entry ni semalam since kejadian ni berlaku semalam... tapi disebabkan kemalasan berganda dan banyak nak setelkan benda lain yang lebih utama, maka terlewatla aku mengupdate blog n kemas2 apa yang patut kat blog ni.

Kisah bermula apabila aku meninggalkan bilik untuk menemani Epong ke MINES atas urusan handphone barunya yang bermasalah kecil. Then, lpas tu aku balik bilik dan online. Sedang2 aku online, aku terbau something yang kurang enak baunya, apekan taknya, lupa nak basuh tupperware... hahahahu

Niat suci ni ku teruskan dengan mengambil sponge hijau dan pencuci pinggan mangkuk jenama 'TESCO Choice' yang dibeli pada semester lpas tatkala kita masih belum memboikot jenama yahudi ni.

Pastu, sedar2 je mug star aku tu ad skit sumbing la!!!! alamaaaaaaaaaaakk.. tekanan je aku rasa. dah la tu 1 je mug aku kat bilik ni, macamana nak minum nescafe pasni.


Memang la sumbing skit je, tapi.. bahaya la kalo guna gak mug tu, boleh je kalo nak pakai.. pastu berdarah la bibir.... Yang paling aku kesah... Mug tu akak aku yang bagi sempena besday aku dulu.. hand-made lak tu. AArgh!.. sapa yang pecahkan mug aku ni.....



NUke

8 Comments:

  1. sya_zachery said...
    kesiann pecah lak mug dia..gi beli mug plastik lak pasni.. huehuehue.. anyway..happy besdayy..moga panjang umo n dimurahkan rezeki dan setiasa sehat sejahtera..
    NUke_Rude said...
    yer.. pecah la pulak mug tu.

    haih~

    mekasih2..
    Erieq said...
    nampak gaya nya terpaksa la beli Mug baru :P
    Nizam Zahri said...
    huhu.. masa ko tmn aku tue, aku yg g pecahkan.. curi2 blek ukm masuk bilik ko.. sowey yerk..
    NUke_Rude said...
    to erieq:
    huhu.. tepaksa la beli~

    to nizam:
    ni da dikira 1 konspirasi ni.. hahahuhu
    Anonymous said...
    ko...mati.
    oyen said...
    gune cawan plastik or polisterin.
    pecah pn tak bahaya.
    beli baru pn murah.
    NUke_Rude said...
    to shaima:
    hahahaha.. jgn diingatkan ayat itu!!

    to oyen:
    btul gak.. haha

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.