salam.

aku ada kawan.
Kawan2 ada aku.

aku ada roomate.
Roomate ada aku.

Roomate aku tak sama dgn roomate kamu.
Roomate kamu tak sama dengan roomate aku.

Roomate = masalah.
Masalah = bersepah2.

Roomate = menyusahkan
Menyusahkan = sakit hati

Roomate = kadang2 baik
Kadang2 baik = pijak kepala pulak

Roomate = malas aku nak layan
Malas aku nak layan = terpekik2 si roomate aku ni

Roomate = xde awek
xde awek = gi la cari sendiri kan?

Roomate = malas tutup lampu
Malas tutup lampu = menyusahkan aku!

Roomate...
Kalau kau baca...
Inilah luahan hati aku
Yang menjadi roomate mu
Selama 2 tahun tidak berturut

Roomate...
Kau seorg yang bijak
Bijak kah kau menjaga hati orang di sekeliling mu?

Roomate...
Kau ingin ada awek
Tapi, makan ngan kwn sendiri pun...
ko boleh balik bilik dulu...
Sape lah yang boleh terima kau nanti?

Roomate...
Dah nak habis stadi ni
Dah naik bosan layan kau ni...
Semoga semester terakhir ini
Semester terakhir aku jadi roomatemu.

Babai!






NUke

9 Comments:

  1. tOpeQ said...
    serangan berani mati....
    Juliet said...
    that just diabolical! haha
    NUke_Rude said...
    HAha... heheh.
    Shaima said...
    amier
    u ain't alone..
    when tgh mlm2 dgr lgu iklan ni:
    'Klasik....Nasional....'
    dh la ngn speaker baru dia plak.
    wwaarrrgghhh!!!!!!
    Mohd Al Hafis Bin Mohamad Salleh said...
    pic rumate ko tu semarttt r background die..ak ske..tu je nk ckp..
    afiq said...
    hahaha..nnti aku nk jumpe rumet ko bleh?

    nak brainwash die!

    hahahaa!!!
    MiSz YasMIN said...
    kamikazie betul..kalo lah suma org ley komen pasal rumate sdri..especialy gal memang perang dunia ketiga
    NUke_Rude said...
    to yasmin:

    sib baik aku ni laki. haha.
    nway thanx 4 d response
    F.Aminurrashidd said...
    selamberr tahap gaban.. heheheh.. tumpang lalu..

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.