salam.
.
17 Feb. Malam.
.
Keluar dengan Ferdi dan Nora.
Masing2 bertanya:
.
"Nak Pergi Mana?"
.
Dan masing2 merespon:
.
"Tak kisah"
"Ikut kau la..."

.
.
Dalam hal ni, seorang perlu memainkan peranan.
.
Aku drive keta Kancil Nora
Aku trus bawak ke Kajang.
masuk PLUS, menghala ke Sungai Besi.
Singgah McDonald's kat Petronas Sg Besi.
ferdi & Nora makan.
.
Trus lepas tu pergi jalan2 kat KL.
Pusing2 carik parking kat KLCC.
Tak jumpa.
.
Pergi ke satu tempat.
Titiwangsa.
.
Behenti amik2 gamba,
borak borak,
makan.
panjat2 tiang.
.
Balik.
.
ni lah hasil rayauan kami...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NUke

3 Comments:

  1. alhaqimi said...
    woh...

    merayap ek!
    Afir said...
    eleh klcc jer ke...
    g ah ke kuantan ker, kuala terengganu ker,..sempadan siam ker..

    br tangkap gamba, br gempak..huhu
    nora de lala said...
    gambar aku tu. haha. kagum de suka2. haha

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.