ni yang aku malas hidup bermasyarakat sangat ni. sebenarnya dah lama nak post entry ni, cuma tak berkesempatan & ketandusan vocabulary je. So, skang ni aku post entry ni.

Aku agak geram kalo pergi toilet sebab nak kencing and tengok2 kat mangkuk tandas tu ade percikan2 kuning yang ditinggalkan oleh pengguna terdahulu. Weh! come on la... kencing pandai, cuci tarak reti ka? Aku tau lah korg ni lelaki... and aku ni lelaki gak! dasar kencing berdiri, shoot la trus kat dalam mangkuk tandas tu, jgn la ko nak attack tebing2 pulak! apa ko ingat ni main dart ke? suka2 ko je nak shoot mana2?

kalo dah tau ko nye Mr.Zak tu jenis suke kencing lencong2, pandai2 la cuci mangkuk tandas tu. Lagi satu, tolong la flush, even ko hanya kencing atau bahasa murninya 'buang air kecil'... respect la org lain skit. and respect la makcik cleaner... Hina sangat ke dorg tu, sampai kencing ko pun dia kena jiruskan? Kalo kena kat korg, tau nak melenting...

Duk kat asrama ni, pandai2 la bawa diri... harta asrama tu bukan ko sorg je yang guna.. Aku pun bayar yuran gak la!

the same thing goes with public toilet.





* sib baik kencing je berdiri.. kalo berak pun berdiri.. tak tau lah aku mcm mana rupa toilet tu nanti...




NUke

7 Comments:

  1. sya_zachery said...
    huehuehuheu..tak senonoh tull sape yang cicir2 buang air kecil tu..ee tak snonoh..
    Nizam Zahri said...
    hahaha...
    mr zak and miss ??
    sedaplah words tu
    hahaha
    oyen said...
    euw...

    gross~
    dr itu! said...
    huh...untuk elokkan ke-moody-an tgok tandas di gunakan org2 tak guna..aku bgun awal... hurm...tp meamng sakit hati tol.. kita plak yang kene jiruz kan...seyes *@&^
    MYRAspberry said...
    hahahha..kalo berak pon berdiri kan..ditambah lg sakit perut yg amat bercamput nak ter cir_ _ bir_ _ hhahahahahaha
    NUke_Rude said...
    mira!.. ko keji! hahah
    MYRAspberry said...
    hahahaha..keji lg org yg buat entry nih..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.