Haha. Seminggu tu! Aku tak update apape. Bukan lah masalah kesibukan melampau sangat dengan kerja baru tu, cuma access internet yang tiba-tiba saja limited. Maklumlah, bil broadband aku ni, every 24 haribulan. So, maksimum yang service provider boleh extent, cuma sampai 27 haribulan. Then, kalau lambat bayar jugak, service pun di'hold' sementara waktu.

Nak dijadikan cerita, gaji terakhir aku dengan company lama tu pulak cuma clear pada 28 hb! And aku cuma boleh bayar bil broadband pada 29 hb, setelah mendapat akses internet dari office. Since 29 hb tu hari Jumaat, dan payment mengambil masa 1 HARI BEKERJA untuk clear, maka, hari Isnin lah baru aku boleh akses internet menggunakan broadband nih!


Hebat kan?



Dem-yu!

NUke

4 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    kalu aku suka guna word fevret:

    jadah!

    hehehehe
    farhana said...
    Alasan yang munasabah! =D
    Musafir Bulat said...
    hmmmm...
    sekarang, mengakses internet pun dah macam jadi satu keperluan. xpe, ikut arus kemajuan!
    iyllienaz said...
    asalkan update..jgn lmbt 2-3 bulan dah laa..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.