"Celaka lah kau!"
"Apahal pulak?"
"Sebab kau lah kita sekarang sangkut kat sini..."
"Aku pulak? Kau yang ajak kita keluar tadi kan?"
"Ye lah. Kau sepatutnya halang aku..."

Aku cuma mampu menggelengkan kepala saja. Sekarang ni dia menyalahkan aku pula. Gara-gara mahu cepat tiba ke kedai makan Pak Ngah, tayar kereta dia pecah akibat tertusuk paku berkarat sepanjang 3 inci di bulatan Seksyen 15. Jam sudah pun menunjukkan 1.30 pagi.

Dan dalam kesejukan dan kepekatan malam itu jugalah aku bangun dari tempat tidur, untuk mencari makanan di dapur.

Gila lapar... sampai termimpi2 nak pergi makan kat luar.




NUke

2 Comments:

  1. a.t.O.k. said...
    mimpi kau mmg pelik2 kan?
    Faizal Sulaiman said...
    wohhhh

    ko kan..suka wat citer dramatik nehhh:P

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.