Aku harap, masih belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha!

Pergh! Aku rasa penghijrahan aku ke company baru ni, merupakan satu perkara yang baik! Sebab aku semakin busy dengan kerja-kerja yang sememangnya menjadikan kita busy. Faham? Tak faham? Biarlah.

Dan yang nyatanya, aku akan mula bekerja di Serdang bermula Esok. Bak kata orang putih, outstation.

Outstation la sangat... Serdang dengan tempat tinggal aku tu pun bukannya jauh sangat...

Justeru, aku akan meng-auto schedule-kan entry2 dalam blog ini dari:-

22 November 2010 - 6 Disember 2010

Sebarang komen akan di-publish-kan selepas 6 Disember 2010.

Jadi, jangan lupa untuk membaca entry2 yang akan disiarkan di laman ini ya!

NUke

4 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    perghhh bizi sungguh ko..takpe rezeki bro.utk ko, family dan j?hehehehehehe


    have a nice day ahead.selamat bekerja.moga cepat pakai my v oren!
    farhana said...
    Huyyo2...
    bz man...
    cayalah =D
    Unknown said...
    i jumpa you di tapak expo...
    hahaha...
    Mel said...
    good luck for ur event! =)

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.