Malam semalam, sedang melayari laman sosial, aku saja-saja lah ke page satu restoran makanan segera ni. Tetiba je teringat yang aku pernah main game; as participation untuk satu peraduan tu lah. Almost forgot sebenarnya sebab aku main game tu awal bulan Oktober.

Alih-alih, result pemenang pun dah dikeluarkan! Saja-sajalah aku view... tengok-tengok...!


Nampak 'nukerude'?




Alhamdulillah! Syukur!

Siapa sangka main game ayam pun boleh menang KFC!!

Terima kasih KFC!


p/s: Aku takde facebook.

NUke

4 Comments:

  1. AkuAyie said...
    ye ke xde? abis tu, tu sapa punye account? hahaha...
    Faizal Sulaiman said...
    hahaha..tak bole bla statement.lol

    ko ni memang muka rezeki la.lain kali nak join kontes ajak aku sekali dow. biar berjangkit rezeki ko kat aku.

    hahahaha

    sikit kfc.hehe
    a.t.O.k. said...
    nama kau amier bin mahmod?ahaha.
    NUke_Rude said...
    ayie:
    err.. akak aku punya..

    faizalsulaiman:
    wahah! boleh berjangkit ke?? ala, tu sumer rezki Allah nak bagi. syukur!

    atok:
    ish. bukan la. nama aku Mao Ang Meng. hahaha.. tu nama samaran je tu!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.