Salam.

Seperti yang dijanjikan dalam beberapa entry lepas, kali ni aku buat satu lagi entry pantang larang, edisi ke lapan. HUhu, sekejap je dah masuk episod lapan. Sebenarnya aku ada je nak cerita hal-hal yang lain, tapi takpe lah, memandangkan slot PantangLarang ni pun dah lama tak update, aku dahulukan la slot ni.

Memang rasa rimas kalau ada orang asyik tenung2 and pandang2 kita je kan? Tak kesah lah sama ada time kita berjalan, duduk, makan, even berdiri sekali pun. Kadang2 tu kita pulak jadi tak selesa, ye lah, asyik terfikir je kenapa org kat sana tu pandang2 kita... Seluarku koyak kah? Baju ku terkena kuah kah? Tidak juga...

Tapi, itu adalah perkara common utk dibincangkan.

Kali ni aku nk cerita tentang satu habit pelik segelintir orang yang suka menyebuk kat belakang kita time kita duduk mengadap PC. Korang ada tak kawan2 mcm ni? Aku ada! Dia ni memang suka mnyebuk kat blakang org lain time kita sdg buat assignment or update blog! Jujurnya, aku memang pantang dengan kelakuan camni. Rasa meremang je bulu roma tengkuk. Huhuhu...

Saranan aku, tak payah la ko nak mnyebuk2 kat belakang aku... Aku bukan bukak website blue pun, aku just nk update blog. Kalau ko rasa tindakan ko tu tak memberikan kesan besar... ternyata ko silap!

Haha, duduk mnyebuk diblakang aku time aku tgh update blog akan menjadikan aku kehilangan idea untuk menulis and skaligus mendorong aku untuk mencaci maki kamu di dalam hati.






itu saja untuk episod kali ini.




NUke

13 Comments:

  1. RAWNA said...
    memang tabiat sesetengah orang kot suka tengok2 orang nih.haha
    memang tak suka kalau orang berdiri belakang masa kita buat something depan laptop,biasanya main halau je suruh keluar bilik.hohoh
    NUke_Rude said...
    yeap. btul2..
    Faizal Sulaiman said...
    aku pon rimas bila ngah update, dia sibuk duk kat belakang. ntah apa nak cek tatau la. tatabahasa kot. hahaha..

    p/s--)sipak jer org camni
    AinieZahida said...
    haha~
    ak ad kwn cmni
    tp kdg2
    ak pn bt cmni gak kt die
    fair n square~;p
    HanaKimi said...
    Btl2, aku stuju 120%..
    aku mmg anti giler ngan org2 yg mnyebuk2 kat belakang especially time nk update blog!!..Rs nk hempap ngan pc jeer.Biaq dia rs best ke x best pc tu..huhuhu!!
    Adam Arjuna said...
    errr...
    adakah waktu ko update entry ko ni, ada mahkluk or insan di belakang ko...? sbb bunyik nya mcm ko tgh dok sound org tu dgn secara halus... ehehe.. tp tak tau la kalu dia tak paham kan...

    well, mmg rasa ralat gak arr bila org asik perati kita jer.. kalu nak otograf pon kasi tau direct kan senang... hehe...
    farish izaryl @izreez said...
    yess! slalu sgt kene serangan hendap dri blkang..mmg mggu privasi kann..huhuk
    NUke_Rude said...
    Indera:
    btul bro.. agaknye nk check spelling error kot.. hahaha

    insanity:
    hahah.. at least ko revenge balik.. kira ok la tu kan?

    hanakimi:
    hempap ngan pc yer? good idea gak tuh. haha.

    adam arjuna:
    haha.. aku takde la kejam sgt bro... time aku update ni, xde sape2 pun kat blkg. haha, tul gak! kalo nk otograf, gtau je la..

    rizz:
    aiyak! serangan dr belakang yer.. hahaha
    Anonymous said...
    Tengok2 ada makna kut
    kekekekkee
    NUke_Rude said...
    apa maknanye?


    takde maknenye....
    mishaq said...
    hoho...sgt2 tak suke bler ade org kat blakang..nyibokkk jekk..
    dundeepurple said...
    helo sje nak menyibuk

    aku setuju,aku tak suke la perbuatan mjenguk2 dari belakang tgk ape yg kite buat. walopun die orang yg kite suke,kawan baik,mahupun kucing.

    sbb kaco privacy
    buat orang berasa janggal nak type
    LuVidA^^ said...
    mmg x bole nk update blog kalu ade org tgh tgk..
    n..kalu ade org bukak blog kite, depan2 kite pon x bole....ase malu lak...:P

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.