Aku ingin sekali menikmati kemanisan cinta.

Biasalah, siapa yang tak nak kan?
Seorang yang normal, sure ada perasaan untuk dicintai
Dan juga mencintai...
Tak kisah la daripada apa, dan siapa.
Walau kucing sekalipun...

Jadi.
Aku sedang bercinta.
Sangat menyayanginya.
Sangat mencintainya.
Cukupkah hanya sekadar cinta.
Cinta kepada seorang manusia biasa saja.
Kelak, mati, ditinggalkan juga.
Baik cinta pada Yang Esa.

Ada ke aku kesah dengan perilaku ni?
Cinta mendorong aku ke arah mana sebenarnya ha?
Antara syurga dan neraka saja.
Mungkin berada di tengah-tengah kot.
Tengoklah macam mana
Bila dah mati nanti baru lah tahu.
Ke syurga, atau neraka...?

Macam mana nak tahu ya?
Kena la mati dulu.

Bunuh diri.

Dan ketahuilah ke mana masa depan ku nanti.





Itulah sebabnya aku semakin malas bercinta.
Cukuplah...



Cinta membuatkan aku ingin membunuh diri...


























NUke

14 Comments:

  1. [r][a][y] eusouff said...
    bro...
    seriously..
    mcm lirik lagu
    huhuhu

    dimulakan dan diakhiri dgn ayat yg sama

    sgt dalam!!
    renjizakura said...
    kalo dh bunuh diri sah2 la masuk neraka.
    tp papepon sungguh dasat entri anda kali ini
    Tunjuk Bintang said...
    kerana cinta nak bunuh diri? Pikir la bro... if ko putus cinta ko cuma hilang dia sorang je dalam hidup ko. tapi kalau ko bunuh diri ko hilang semua dalam hidup ko. hidup ni x seindah yang disangka, cinta itu x seindah yang diimpi. berusahalah mengejar cinta dan bajai cinta itu semurninya walaupon pasangan anda seekor kucing yang comel. cinta itu terlalu subjektif untuk dibincangkan..
    tengku_fir21 said...
    huhuhu..
    cinta dtg dengna pakej lengkap iaitu kesakitan...
    kawal cinta dgn akal bukan hati...
    n_nana said...
    konfem neraka weh!
    [r][a][y] eusouff said...
    membunuh diri yang dimaksudkan oleh penulis bukanlah mengambil nyawa sendiri as if tikam diri or telan pil ke apa ke. maksudnya lebih mendalam.

    cuba baca berulang2 kali.

    yoyooh je aku kan?
    amin h said...
    hahah ray...anda smangat tlg jwb utk N yer...since when N byr anda as his PA?hahah..joking..

    by the way N....biase lah...org sedang hangat bercinta!!!

    hahahahahhaha!

    haiihss..bahagia kwn aku sorg nih!nape die diam ngn aku??ishh..ko marah eh?hahahah!
    rizz said...
    wahh emonyerrr
    Adam Arjuna said...
    lirik lagu ke luahan perasaan ni..?

    terkesima plak aku...
    [r][a][y] eusouff said...
    amin H...

    N tak bayar apa2 pun
    huhuhuhuhu
    ray suka nyebok jer
    hahahahaha

    apa lagi mr nuke
    sila buat PC
    [ press conference ]

    byk wartawan keliru ni!!

    Ps : "err..kak bagi keropok leko tu 2 ringgit...sambal kasi lebey ya.."
    NUke_Rude said...
    dont worry,
    aku masih waras lagi. tau yang bunuh diri tu masuk neraka etc.

    bukan lah sebetulnya aku nak membunuh diri.

    anyway, thx sebab concern (concern kah?).

    just a lil pressure kot. maybe dengan surrounding.


    & ray is not my PA. hope segala kekeliruan dpt dijelaskan. haha.. bole ke camtu?





    :D
    amin h said...
    hahahahah
    N
    aku tengah gila
    tolong

    *hint:bace blog aku*
    ahahaha
    Ezmil Sahrani said...
    kawin je lah mirr...best wooo...
    NUke_Rude said...
    hahahah..

    amin H:
    xpe2.. rilex2. nti aku baca.

    ezmil:
    ahaha.. duit tak dak.

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.