Salam.

Sangat lama aku tak update blog ni. Aku tahu ada dikalangan korang dah bosan menjenguk tiap-tiap hari and got nothing. I am so sorry. Lately, aku agak busy dengan beberapa perkara berkaitan keluarga. Family first, ryte?



Ada orang kata, blog aku ni dull! Bodoh! macam kambing saja.
Kadang-kadang tu tak ubah seperti satu blog sengal yang lain.

Ada oang kata, blog aku ni berinformasi.
Dari segi apa? Aku pun tak pasti.

Perlu ke aku ambil pusing semua itu?
PERLU!

Sebab aku seorang blogger.
Seorang blogger perlu menerima pandangan dan kritikan org lain.
Yakni pembacanya.


Terima kasih kepada mereka yang memberi komen dan pandangan.

Sekurang-kurangnya ada pandangan daripada tiada langsung perhatian.









NUke

6 Comments:

  1. ejan said...
    btol2.. org ckp aku kut.. so aku trime seadanyer.. hahaha
    Anonymous said...
    hahaha
    bodo mcm kambing?
    i tot bodo mcm lembu
    apa2 je laaa..hikhikhik

    ambil pusing?
    huhuhu

    ray rasa semua blogger akn rasa menda2 tu.

    susah nak pleased semua org

    tapi currently u have 73 followers tuhhh

    PS :
    "kadang2 tu tak ubah sperti satu blog sengal yg lain"

    perli blog ray ke?
    ttiba terasa plak kan? hahaha
    Unknown said...
    ala post jer something yg dekat ngan hati ko...
    pasti entry tu akan menarik
    Mr. BLB said...
    hehe, yg pnting post bro!,x kesah pape pn,keep it up!
    asked said...
    uishhh
    sedeyh ar plak...
    lepak r~

    idoppp bloogggggeeerrrr!!!!!!!!!!
    yihuuu!!
    toink2
    farish izaryl @izreez said...
    hehe klau ade idea tulis jela..hihii

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.