Salam.

Hari ni aku pergi Melaka; ada kenduri kahwin sedara kat Kesang, and terlanjur tu, my parents gi la menjemput sedara mara utk ke majlis kahwin anaknya itu. Ehem-ehem... siapa lagi kalau bukan AKU punya kakak!



Then, lepas urusan selesai around jam 3 ptg, kitorg singgah kampung nenek kat Kg. Chin Chin and aktiviti2 keluarga pun bermula.. biasa ah, petik2 buah rambutan la... Hahaha.


Ni la rupa kampung yang dah lama kena tinggal...

---
Tiba-tiba...


Maka, upacara memetik dan menjolok buah manggis pun bermula...



Peergh... Sedap gila!





---
Standard la kan kalo dah namanye kenduri kahwin, sure la ada bunga telur. but just now, tuan rumah kenduri kahwin tu bagi 1 puding & 1 buah epal. But then, org keep asking, like "Kau dah dapat ke bunga telur tu..?".

Nenek aku tanya satu soalan kat aku time kenduri tu tadi. Aku nak tergelak dengan soalan nya...

"KAU ADA TELUR?"





NUke

14 Comments:

  1. Nizam Zahri said...
    gmbar tesitis kelihatan lucah.. tapi kenapa merah2..ko mengalami kegatalan ke? hahaha..

    nway kesang dah dekat area umah atuk aku.. dan jgn lupa jemput kami bila anak mak ko kawen yerk..
    RAWNA said...
    dah lama xmkn manggis..
    Anonymous said...
    testis kah?

    jawapan:
    no it's just two hairy rambutans.
    Faizal Sulaiman said...
    ches nuke.aku agak masa nenek ko tanya

    "ko ada telur tak?", musti ko sudah berfikiran kuning kan?

    agagaga.

    honestly, aku pun gelak gak dowh!. hahahaha:-)
    HanaKimi said...
    Hahaha!!..terkedu jap aku membaca entry ni.(^^)
    farish izaryl @izreez said...
    testis? wakaka lucah taww.kemaenn sedapnye manggis hahahk...
    ejan said...
    weh.. aku nk testis mcm 2 jgk.. ko blh wat utk aku x?? hahaha
    Adam Arjuna said...
    ahaks!!
    jawapan ko kat nenek ko apa pulak nuke??

    nak gak dgr explanation ko nih..!! hehe..

    p/s: gila rock mak ko siap ber'gua' nih.. leh kawan ngan mak aku la... ahahha
    NUke_Rude said...
    nizam:
    aik. takkan la aku nak keluarkan testis aku btul2 n snap picture lak.. kang ada lak yg demand lebih nanti. haha

    insyaallah, aku jemput.

    k.A:
    kat rumah ni banyak manggis. meh la.

    ray:
    haha. tepat skali.

    Indera:
    standard ah.. mestilah berfikiran kuning! hahaha.. tq bro!

    HanaKimi:
    eleh, pura2 terkedu konon.

    rizz:
    hahaha.. tau takpe. memang sedap manggis tu.

    ezan:
    ko nak ke? ko gi la jumpa epong..

    adam arjuna:
    haha.. aku buat2 tya balik kat nenek aku tu.. "Telo?" then, nenek aku ulang balik soalan yg sama.... dengan nada kuat! hahaha

    yeah, ajak la mak-mak kita berjumpa, sure havoc!
    ejan said...
    epong pye itam.. aku nk ko pye.. merah2.. sweet je.. hahaha
    NUke_Rude said...
    ala.. tu pun nak memilih ke.. hitam2 pun ko gak suka..
    Unknown said...
    walaweh.. ko control ayu doe.
    pervert syial....
    haha.
    lma giler x lalu blog ni.
    ko da apply keje ke blm?
    zua the great said...
    x sabar nyer nak blk kg jgk..rindu kamponggggggggggggggggggggg
    LuVidA^^ said...
    kiutnye muke die...eh,silap..kiutnye manggis tu..hehe..

    ouh cmtu ek rupe testis..baru tau..
    :D

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.