Salam.

Semalam, lebih kurang jam 6 petang, aku terkial2 menukar layout blog aku ni. before this, aku pernah berbual dgn seorang kawan, and ckp kat dia aku prefer kaler hitam untuk blog aku ni. Tapi, alih2 jadi kaler putih lak.



hm, kenapa aku pilih putih pulak? Kata suka dark n emo2 nih..? Kalau nak sangat tahu jwpn tu, aku pun x pasti. Aku takde jawapan konkrit. Mungkin aku da sakit mata kot asyik tgk layout blog aku yg kelam2 tu.. Huhu. Tapi aku berbangga gak la, sebb aku pernah pakai layout dark-emo yg original nya aku x sengaja tukar dulu2. Aku admit, layout blog yang aku guna sebelum ni la yg menampakkan kematangan aku kot... Haha. Mungkin!


rupa blog aku; 1 ketika dulu... huhu

Jadi, skarang ni tiada lagi emosi yang keterlaluan. Mungkin dah tiba masanya untuk mencari "tuning" yang ade skit lari... sebab tu aku tukar pic banner kat blog tu. So far, mcm2 reaksi aku dapat drpd kwn2 aku ttg layout baru blog ni. Ada yang suka, ade jugak yang prefer layout lama. Hmm, terima kasih sebab sudi mmberi pandangan. Tengok lah mcm mana.. kalo aku rasa perlu utk tukar.. aku tukar semula.





NUke

6 Comments:

  1. farish izaryl @izreez said...
    cntek blog baru hehee
    Gurindam Jiwa said...
    This comment has been removed by a blog administrator.
    AkuAyie said...
    layout baru!! shayer shuker!!! haha

    banner cun.
    alaaa..layout puteh pun, tp banner ko tu still menggambarkan ke-emo-an la.. hehe..
    papepun, B&W always stands out the mood.. huhu bg aku ler..
    Faizal Sulaiman said...
    nuke--)smart bro layout baru nih:-)
    sejuk sikit mata memandang.ehehehe..
    Habang said...
    Carik sh0utb0x tak jumpe, belasah kat sini pun kire 0k gak k0t.hahaha

    0rg lain k0men aku pun nrasa nak komen. br0 nye lay0ut bergaya..
    HanaKimi said...
    Comey dude!!..aku suker layout baru ni than yg kelam2 dulu tu..skang dh x emo lah yeer?LoL

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.