Salam.

Aku tahu.. Aku tahu.. Tak perlu korang menyatakannya. Aku sememangnya dah lama tak update blog ni. Hm, bukan apa, ada kalanya, kita kena gak ada masa untuk bersendiri kan? Betul tak?


hm, Kebelakangan ni, aku DISTRACTED dengan perasaan nervous melampau menunggu result exam. Result yg menentukan sama ada aku boleh graduate tahun ni atau tak.. Alhamdulillah, CGPA aku ok, and insyaallah graduate bulan Ogos ni. Tahniah aku ucapkan kat kawan2 yang lain. Terima kasih jugak aku ucapkan kat family, kawan2, n pembaca blog yg sudi membaca blog aku tak kesah la time aku tgh EMO or merepek! Huhuhu...

Lagi, aku jugak terDISTRACT dengan keserabutan mencari idea untuk penulisan. Penulisan apa? Penulisan blog barangkali.. Ye la, maklumlah kan, dah lama tak buat karangan... sure la ade skit kekok bila kena mnulis hal2 yang formal nih. Huhu, tapi tu tak menghalang aku utk terus berblogging kan?

And aku jugak terDISTRACT dengan perhubungan karib seorang kawan. Hahaha.. Damn! Dia sangat baik okay!







Minggu ni aku boleh fokus skit kat blog ni. Sayang betul la aku kat blog ni. Untuk semua pembaca, aku minta maaf sangat2 sebab lambat update. Sebagai teaser, aku bagitau skit... Upcoming entry is about 'Pantang Larang'... pasal ape tu.. ha, kena la tunggu.


*Thx to my friends yg wish congratulations to me. Congratulations to all of you too.


NUke

3 Comments:

  1. Anonymous said...
    congrates bro. Said it before tp kali ni to make it official, aku wish la kt ruang komen ni ha. Bro, u cn go far. As far as ulu yam k. When u put yur mind to it, nothing wud be impossible. Yoyooh pnyern statement. Ha ha ha.
    farish izaryl @izreez said...
    congrat nuke hehe
    amin h said...
    n jugak distracted dengannnnnn tuttttttttttttttt!

    :p
    :p
    :p

    hahahahaahahha!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.