Salam.

Hm, rasanya macam banyak cerita nak dikongsi. Malam semalam, lebih kurg kul 11.45 mlm, satu area Sungai Tua mngalami black-out. huhu! Bosan. Time aku nak wat keja, time tu la nak black out. macam haram je rasanya. Selain drpd takde air, aku paling tak suka black out. sebab apa? Obviously la sebab kepanasan kan? Walopun cahaya lampu tu membekalkan haba, tapi kalau sampai dah kipas pun tak bepusing.. mmg macam celaka. Sebab tu aku tak suka blackout. Lagipun, time2 blackout la byk pencurik amik kesempatan merompak. Huhu!


So, ape yang aku buat time blackout semalam? Haha, at first, aku on9 thru my mom's lappy, sambil borak2 ngan my mom n my cousin. Huhu, siap makan biskut kering cicah kopi lagi. Sedap seyh!. Then, cousin aku ni dah nak mati kebosanan sangat.. dia ajak aku gi Danau Kota. katanya nak carik 1 snowcap. (walopun Malaysia ni takde snow..).. pusing la 2 3 kali, last2 xjumpa. So, sebab taknak rasa kecewa sgt, dia beli la 1 topi kulit ala2 koboi tu, n satu topi biasa yg mcm org pakai gi mancing. Huhuhu.. Ok la kan?

Balik rumah kul 3 pagi. letrik dah ade. Aku sambung online and tulis artikel.

Hari ni, misi mengemas dan menyusun atur semula segala almari dalam bilik aku. huhu, before this, bilik tu akak aku yg guna, since dia pun dah kawin n pindah, aku lah yg take over. Hm, aku terlupa lak nak amik gamba keadaan bilik aku sebelum di'renovate'kan.. aku cuma amik gamba lepas bilik tu dah renovet je. Huhu.

Bilik bujang.. Dah kemas pun rasa mcm bersepah gak!

Aku agak emo hari ni. Mungkin sebab penat angkat2 almari kot. Maghrib tadi terlelap jap. Bila bangun je, rasa macam nak gila jap.



Huhu.


NUke

5 Comments:

  1. charco said...
    hehehe..nnt tambah2 brg dlm blk tu bg "ceria"..

    takde la lapang sgt..

    mode:membaca buku dlm suasana panas suam2 kuku
    farish izaryl @izreez said...
    hehe kemass la tu biliknye tgok ok jee:) mmg panass klau xde karenn
    Anonymous said...
    antique giler kipas ko.asthetique!beli la karpet dude.krg merekah tumitmu.hehee...
    Faizal Sulaiman said...
    huhuhu.nasib blakout tak lama.ehehe

    moral..jgn tido pas asar.bukan gila jap.bila lama woo.hahahaha
    NUke_Rude said...
    haha.. blackout. memang membencikan.

    btw, karpet dalam bilik tu ade.. cuma x letak je lagi..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.