So, kalau ditanya pasal sukan kegemaran aku; sure aku akan jawab 'Skuasy'. Sebab aku rasa lega bila libas-libas bola getah tu ke dinding.

Pasukan bola sepak Premier League favourite aku?
Chelsea.

Pasukan yang aku sokong bila tiba Piala Dunia?
France. But, in case that in future Harimau Malaya layak ke Piala Dunia, aku sokong lah diorang!

How about my favourite athlete?
Nicol David & Azizulhasni Awang, the pocketrocketman.



Sumber dari Google.

What? Salah ke kalau kita minat atlet tempatan? Salah ke kalau aku adore achievement dia & semangat kesukanan dia?


Bangga dengan semangat sukan anak Malaysia!

NUke

4 Comments:

  1. zixol said...
    knp ko panggil die pocketrocketman?
    Sky0ne said...
    inilah baru btul wira negara...mmg sesuai la gelaran pocketrocketman tu pada dia
    Faizal Sulaiman said...
    tak salah bro!

    sangat tak salah.
    aku sokong je atlet tempatan

    eh pocketrocketman tu cedera la weh.kesian dia.
    NUke_Rude said...
    zixol:
    sebab dia panggil diri dia pocketrocketman!

    skyone:
    yeah! true bro! kalo dia ada masuk acara time mana2 temasya sukan, sure aku excited tgk dia compete!

    faizalsulaiman:
    yeap! sokong atlet tempatan! kesian tgk dia injured kena tusuk kayu. but at the same time kagum bila dia still manage utk habiskan perlumbaan! style!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.