The fact is, this exact moment; aku rasa sangat bersalah pada dia. Yeah. Aku telah merahsiakan sesuatu bagi tujuan tidak mahu dia risau dan marah; tapi kenyataannya bila tindakan aku merahsiakan perkara itu sebenarnya membuatkan dia lagi marah.

Aku tak marahkan dia bila dia kata dia membenci aku sejak 3 jam yang lalu.

Aku bertindak bodoh. 3 jam sebelum ni, aku suruh dia tunggu di YM since aku ada sedikit urusan. Terlupa akan perkara itu, aku boleh bantai tido dan rehat petang.

Dan dia setia menunggu aku selama 3 jam.


Tadi, segala perkara dan permasalahan aku jelaskan. Aku perlu meyakinkan dia semula. Aku perlu bersungguh untuk memenangi hatinya semula. Aku perlu ketepikan ego yang barangkali boleh memusnahkan semuanya. Aku tak mungkin mahu kehilangan dia. Aku terasa bodoh atas kesilapan yang boleh dielakkan, sebetulnya.



Aku minta maaf.



p/s: When you have someone that really, really care about you. Someone who really loves you for who you are... please; please jaga hati dia dengan sebaik mungkin. Aku pernah kehilangan dia sekali. Tak mungkin aku mahu kehilangan dia untuk kedua kali.

Saya minta maaf.

NUke

5 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    aku suka ayat yang last ko tuh:)

    keep trying, bro!
    Nizam Zahri said...
    kalau its about girl that you love.. believe me, give her some space..

    then baru mintak maaf.. org pompuan majuk tak lama.. tapi time dia tgh marah, jgn pujuk sgt.. nnt makin worst..
    Fauzzan Helmy Anuar said...
    Pernah dengar pepatah keras keras kerak nasi tak? sekarang ni penjelasan memang tak jalan... tunggu die reda dulu... hari2 tanya... perempuan ni kalau kite cakap dengan die hari2, die cair
    ^_^
    Unknown said...
    saya maafkan kamu..hahaha

    cool lah weih..
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    huhu.itu juga merupakan peringatan kpd diri sendri :)

    nizam:
    yeap. true!

    fauzzan:
    thanks bro for the advise. :)

    tengku:
    eh!?

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.