Salam.


pertama2, aku nak kongsi kegembiraan dengan korang semua. Sebab apa? Sebab.... petang tadi, aku dengan jayanya telah menghantar tesis aku! syukur Alhamdulillah. Okay. Cukuplah sedikit kegembiraan utk dikongsi. Yang lain, tak banyak benda best pun jadik.

Officially, aku dah jadi penganggur. Kadang2 seronok. Kadang2 tak! Tapi aku still rindu akan student life. And bnda yg paling aku takleh lupa ttg kolej aku kat UKM ialah keadaan tandasnya yang hebat. Aku rasa tandas2 kat UKM ni mmg hebat2 belaka.

Nak tahu kenapa?

(Kebanyakan) Tandas dan bilik air kat kolej aku ni dilengkapi ngan lampu bercermin kat siling. Haha, guess what? Kita leh nampak org yg ade kat bilik air or tandas sebelah okay! Hahahahaha. kadang2 rasa cuak lak... kot2 kena skodeng. Tapi kengkadang bagus gak! Bole tau org sebelah wat ape. So, dgn adenye lampu yg siap bercermin ni, student akan sentiasa mandi ngan cepat. ye ah, kalo lama2 dlm blik air tu, sure org lain musykil ngan ape yg sdg korg buat.. hahahaha!

Keji kan?

Bole lak nampak org sebelah blik air/tandas buat apa.

p/s: sometimes, siap bole tahu lagi org tu berak kaler ape! eeeyek!


NUke

12 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    hahahaha..ye ker becermin?hati2 dlm tandas la kalu gitu:-)
    Anonymous said...
    nuke
    xtercapai diakalku mcm mana rupa cermin2 tue

    curious ni..hehehe

    ada ilustrasi x?
    NAEM:a wait-er said...
    haha...
    hi nuke,
    my 1st time here.

    eeeiii....awat cermin tu leh ada kt situ?
    musykil sket,tp mcm menarik!tp it's all depends la situasinya mcm mn.kalo smpai berak kaler pe pn nmpak,aiiiyooooo....x tahu la nk ckp apa.
    skunksenn zone said...
    msti budak2 ukm nie byk ketumbit dkt mata asyik skodeng org berak aja..huhuhu
    farish izaryl @izreez said...
    hhahahahah kejiiii
    NUke_Rude said...
    hahaha, bayangkan la perasaan ktorg time tgh mandi or berak.. tpaksa alert ngan surrounding. hahaha


    p/s ray: ade ilustrasi, nti la nuke letak ok!
    cik violet said...
    ow...ko slalu skodeng dlm toilet ea...ish3...=p

    bestnyer die..da anta tesis pon...
    pasni pe plan??
    renjizakura said...
    ishk2
    dasyat
    kalo aku x tenteram kehidupan membuang air aku. kire teruk tu kalo idup dgn orang yang x berape nak normal ni.ye la orang kan.mane la kite nak tau ape yang ade kt dalam otak dorng.
    AkuAyie said...
    giler!!! aku x pernah terfikir itu!!!! konpem lepas ni aku jenguk atas dulu,,,.. =SS takutt~~~ eeek~!
    Abir Abhar said...
    eee.. ade ke?
    x senonoh tul
    Nizam Zahri said...
    hanya di flatlet sajer ok..
    haha so x kantoi lah hari2 aku di tandas ngah watper.. hahaha terlalu keji
    NUke_Rude said...
    hahaha.

    sapa kata kat blok asrama xde.. sama je.. flatlet ngan asrama semua ada lampu cermin!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.