salam.

sorry sebab lama tak update. Aku sekarang ni ada di rumah. Since kat rumah ni ada 1 je broadband dan penggunaannya terhad (sbb ramai lagi org kat rumah ni memerlukan internet connection), maka takleh la slalu nak update blog.


May 10.

Ada org kata hari ini ialah Hari Ibu. ye ke?

Kalau ye, Selamat Hari Ibu untuk ibu aku. Tapi aku nak ibu tahu yang setiap hari sepanjang hayatku juga adalah hari Ibu. Sebab aku tak mahu pada 10 Mei saja aku mengingati ibu. Aku mahu mengingati ibu sepanjang hayatku. Sebab apa? Hai, takkan nak tanya juga?


May 10.

Selamat ulang tahun kepada adikku. Maaf, abang kamu ni tak dapat nak wish face to face sebab kamu pun berada di sekolah asrama sekarang. Cukuplah doa supaya kamu mengecapi apa yang diimpikan dan perolehi kejayaan di dunia dan akhirat. Abang mana tak sayang adik kan?

May 10.

Setahun yang lepas, aku mem-publishkan entry yang pertama aku di http://nukerude.blogspot.com/; yang mana ia kemudiannya menjadi laman rasmi bagi aku.


Selamat ulang tahun PERTAMA wahai NUke Rude Blog.




NUke

7 Comments:

  1. Anonymous said...
    Nuke !
    happy first anniversary to this blog...
    teruskan memblogkan kan diri ya.

    [r][a][y]
    NUke_Rude said...
    thanks Ray!

    agak2 kna wat party ke ha?
    jejaka anggun said...
    barkat salamat!
    chechoki said...
    slamat ulang thn..

    err.. perlu ke bg present..?

    ahahah..
    charco said...
    da setahun da..

    tahniah2!!

    tunggu la hadiah ayam biru ye...

    mode:sejuk di penghujung musim bunga
    farish izaryl @izreez said...
    hepi aniversary dayy nuke n mothers day
    NUke_Rude said...
    yay! tenkiu semua for the wish.

    aku hrp aku akn berblogging smpai dah x termampu.



    p/s to charco: yay! ayam biru!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.