salam.

Pada tanggal 3 Mei 2009.
Aku ingin sekali mengisytiharkan bahawa:-

Cellphone Sony Ericsson aku telah ROSAK. dan yang lagi best, ia LANGSUNG TAK BOLEH ON!

Hal ni mendesak aku untuk menggunakan 1 cellphone saja.


DAN 1 lagi pengumuman, cellphone Motorola aku dengan ini diisytiharkan SEMI-ROSAK. Sebelum ni pun mmg dah problem, sebab button 'Send' and 'Select' dah dysfunction, tapi petang tadi ia mengalami kerosakan melampau apabila cellphone ini langsung tak boleh nk retrieve sms even kalau aku guna softwarenya.

Maka, dengan ini aku mengumumkan bahawa AKU TERPUTUS HUBUNGAN SMS dengan semua sahabat dan individu lain. Aku cuma boleh menerima dan membuat panggilan sahaja menggunakan cellphone Motorola aku tu. Oh ya, i am currently using my MAXIS number.




TQ.


NUke

5 Comments:

  1. charco said...
    hehehe..

    sabar2..yg rosak tu kita replace kn dgn yg baru..

    agak2 da tau ke nk ganti ngn hp model ape?

    erm..erm..

    mode:jom teka hp br ape yg best..
    Faizal Sulaiman said...
    ak pena guna SE dulu.tapi rosak coz xtahan batery.adoyai SE mang xtahan lama kot..
    farish izaryl @izreez said...
    alaa sian kat nuke hee sabo yerr
    oyen said...
    sekarang musim henset rosak.

    sekian.
    ikanbilis said...
    shit happens ar...

    handphone i beli kat my mum pun rosak sebab bila sembang dia mati half way..


    guna lah handphone cik Nurkiah ye. hehehe...

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.