Orang tua-tua selalu berkata... Jangan bermain ketika senja. Tau apa rasionalnya?

Kalau main2 sampai wktu maghrib, nanti bapak korang datang carik korang kat padang. Lepas tu kena rotan. Padan muka.

Anyway, setiap impian itu bermula dengan satu keinginan. Keinginan itu menjadikan satu impian. Impian itu lah yang menggerakkan kita untuk melakukan sesuatu.







Hehe he!

Myvi SE.

Warna Oren.


Akan ku gigih berusaha ke arah matlamat itu! Haha!



NUke

8 Comments:

  1. razy san™® said...
    cayalah amir..

    aku de wat entry mcm ni mse awal2 keje dlu..nak smpan duit tuk beli kete Myvi SE..

    all the best bro...moga2 ia tercapai...yeesszzaaa
    FaizalSulaiman said...
    hahaha..ayat intro tuh.hehe

    weh ni kete idaman aku gak neh.lawa ok kaler oren nya tuh.seat leather yg best!hehehe
    violet VC said...
    chaiyo chaiyo ;)
    violet VC said...
    anda di tag..sila terjah my blog..
    sYukCurz said...
    chaiyok2
    tengku_fir21 said...
    huhu...berusaha ke arah itu...

    viva blh letak nama aku tk...
    charco said...
    hehe..nnt bwk la aku jln2 skali ok! :D
    NUke_Rude said...
    hhehhehe! thanks all.

    aku akan gigih berusaha selepas ini!

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.