Bila kita meningkat dewasa, macam2 benda akan mula berubah. Kalau dulu time kecik2, dapat duit raya. But bila dah besar ni, some more dah bekerja, giliran kita pulak yg memberi. Well, itu cuma satu contoh saja. Sebab siang tadi, ade 1 client tanya aku "Berapa banyak dapat duit raya tahun ni?".

To be honest. RM 3 saja.

Anyway, kesunyian aku dari dunia blog kebelakangan ni bukanlah satu perkara yang baru. Sebelum ni pun pernah menyepikan diri, dek kerana masalah dalam internet connection dan juga pc yang diserang virus & mobo rosak. Sapa2 yang tak tahu, mobo = mother board.

But yet, aku akan cuba mengupdatekan blog ni. Tambah2 pulak, siri KAC2 dah dimulakan semula. So, mau tak mau aku kena update para pembaca dengan karya tu. Frankly speaking, kebelakangan ni aku agak rushing ke sana sini untuk menguruskan beberapa perkara. Dan ini jugak nak memberitahu kalian yang bila kita dah semakin dewasa, kita akan ada banyak komitmen. Bukan stakat family & kekasih hati je...

.
.
.
.
.






Ok lah! Fine! Aku takde idea lagi nak gebang ape. Aku demam!!!


NUke

8 Comments:

  1. AkuAyie said...
    get well nuke. supaya aku dpt terus baca blog ko. sbb baca blog ko buat aku hepi. walaupun ko tulis satu ayat satu entri atau x ckp sepatah perkataan pun dlm vlog....
    teruskn berbloggin ya.
    farhana said...
    Duit raya RM3 je???
    xpe la, asalkan dapat hehe

    Demam ya...get well soon.
    Faizal Sulaiman said...
    ko demam sebab kena hujan gi pasar malam tu ke?hehehe

    komitmen mengajar kita erti tanggungjawab:))

    ok la ni update:)
    NUke_Rude said...
    ayie:
    terima kasih. kata2 kamu tu bjaya membuatkan aku tersenyum. cewah! oh! nti aku update vlog lak ye.

    farhana:
    ok la tu kan? 3 ringgit leh beli cikedis. hahaha. trima kasih.

    faizalsulaiman:
    tak la. kna hujan time bila ntah.. yg nyata, aku x g pasar malam tu. kempunan murtabak. hhuhuhu
    Joey said...
    I think I'm the only one yang memang tak bz.

    Atau pemalas in other way. Hahaha
    iyllienaz said...
    get well soon..lama rupanya aku xtgok blog ko ni..
    Unknown said...
    komitmen membuatkan 24 jam itu tak cukup...
    NUke_Rude said...
    joey:
    menjadi pemalas itu perlu. supaya badan mendapat rehat yg berpanjangan. haha.

    iyllie:
    terima kasih. kalu nak aku cepat sembuh, bg la hadiah ke..

    tengku:
    setuju. dan komitmen juga menyebabkan kita cemas... (kadang2)

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.