...maka ditubuhkan juga Sekolah Untuk Pelajar-Pelajar Mengandung.

Kau bagilah nama apa pun kat sekolah tu. Sekolah Harapan? Sekolah Murni? Sekolah Menengah (B) Taman Googlechrome..

(B) stands for Bunting.

Kau tak rasa ke yang itu cuma akan menggalakkan lagi remaja-remaja ini untuk mengandung? Ya! Aku tau niat kau baik. Kau tak mahu pelajar-pelajar yang termengandung ni tercicir dalam pelajaran. Tak nak bagi diorang rasa malu. Tak nak bagi diorang tersisih daripada masyarakat.

Tapi kau terfikir tak kesannya nanti?

Situasi 1:
Pelajar mengandung A: Eh! Kau mengandung berapa bulan?
Pelajar mengandung B: 7 bulan. Ala, aku rasa aku ni bunting time Valentine's Day hari tu lah!
A: Oh! Samalah dengan aku.
B: Hahaha! Hensem ke balak kau tu?
A: Mestilah! Sebab tu aku sanggup nak mengendong anak dia ni. Kalau tak hensem, dah lama aku abort je baby ni! Balak kau hensem ke?
B: Ala... mat rempit je. Aku mula-mula memang ingat nak gugur je baby ni. Tapi dah dia kata dia nak bertanggungjawab...
A: Then? Apa jadi?
B: Dia carik lain la! Dah lari entah ke mana...

Situasi 2:
Anak: Eh Mak! Mak dulu SPM tahun berapa ya?
Ibu: Tahun 2010 nak. Kenapa?
Anak: Oh... Mak dulu sekolah kat mana?
Ibu: Oh... mak dulu sekolah kat Sekolah Remaja-Remaja Mengandung! (berkata dengan bangga!)


Kelakar la Malaysia ni!


NUke

3 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    hehehe..

    masa memula aku fikir ia lebih kepada keburukan. tengok la nanti setahun ke setahun, mkin lama makin ramai kang..
    Ren said...
    Hahaha kelakar la dialog perbualan diorang tu bro!!
    rAy jR...@...Aliff said...
    klw aku bunting pastu msuk skolah tu bley x??...wakkkakakaa

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.