p/s: Barangkali, ini merupakan vlog yg plg lama & pjg pernah aku hasilkan.

NUke

8 Comments:

  1. RAWNA said...
    eleh takde facebook kononnn.hahahah
    farhana said...
    Apa org kata?

    =)
    Faizal Sulaiman said...
    hehehe..yolah tu:P
    a.t.O.k. said...
    kau mmg suke gune apa? kan dlm perkataan kau. apa?
    NUke_Rude said...
    k.A:
    btul la doctor.. saya tidak memiliki akaun facebook!

    farhana:
    hahaha.. perli ke? apa orang kata... hahaha...

    faizalsulaiman:
    apa nya?? ha? ha?

    atok:
    apa? apa? hahaha!
    Unknown said...
    hahaha..
    satu langkah penafiaan yang cukup berkesan..hahaha

    takpe2 aku cayer ko tk der fb utk kali kedua..
    AkuAyie said...
    Sebenarnya facebook adalah hasil idea daripada direktori sekolah Mark Zukerberg. Di mana ada muka-muka orang dengan biodata skit. Lepas dah bebrapa lama, baru diorang ajak dak-dak daripada sekolah lain, sampai satu dunia sekarang guna.

    Eh. Aku dulu ada gk buku cmtu. Time nak habis sekolah je sibuk suruh membe wad biodata, mana tau x jumpa, masing2 dah masuk asrama. Hehe.. Eh, tak sangka plak dak lelaki pon ada buat. :P Aku igtkn girls je kumpul2 biodata org. keh3
    NUke_Rude said...
    tengku:
    mestilah! aku takde facebook.

    ayie:
    best kan zaman skolah. Oh, buku2 biodata tu, student laki pun ada, but simple je la. Tak mcm bdk2 pompuan pnya.. ade bunga2 bagai la... siap tulis2 poem. but. still nostalgic bnda2 camtu.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.