Padahal, nilainya cuma bergantung pada nilai nombor yang tercetak pada helaian2 kertas yang mempunyai tandatangan gabenor bank. Itu lah duit. But yet, Duit mampu mengubah manusia dan dunia.



Dan duit juga mampu mengubah emosi.





NUke

4 Comments:

  1. ayie said...
    xde bende kt dunia ni yg x pakai duit. nk masuk toilet awam skrg pun kne bayor 3 posen.
    FaizalSulaiman said...
    jangan jadi hamba duit tu sudah la kan.

    tpi aku tertarik dengan quote ko tentang duit n rezeki..tak ingat la entry mana..

    dlm tu ada sebut pasal 'agih-agih/ rezeki @ duit gaji sebab ia takkan bertahan pun'..

    tp memang la..duit macam 'air'. sekejap je da habis..
    Joey said...
    duit bukan segalanya tapi everything memerlukan duit

    my opinion :)
    NUke_Rude said...
    all:
    entah kenapa, lately semua perkara berkisarkan tentang duit!

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.