Heh! kebelakangan ni tak berapa nak rajin on-line, sejak-sejak teruja dan berangan nak beli Myvi SE warna Oren. Asyik duduk kat luar, mengira berapa banyak Myvi SE Oren lintas kat depan rumah. Insyaallah, ada rezeki nanti, tercapailah hasrat di hati ini hendaknya.

Dan sebagai seorang blogger, kita kena sentiasa banyak idea untuk menulis dalam blog. Creativity is an additional point. Kiranya extra marks lah! Anyway, salah satu masalah aku sebagai seorang blogger is idea yang banyak, akan tetapi semuanya hilang di tengah jalan. Sometimes, tengah2 bawak motor, ade saja idea nak menulis pasal slot Pantang Larangm ended up, sampai kat depan pc ni, apa segala benda yang aku nak tulis, semuanya hilang.

The same things goes with my series. Nak mengolah jalan cerita tu.. pergh! ambil masa tu bro! But yet, aku tetap menerima segala komen dan pandangan kalian.

Ni, aku rasa pada asalnya, aku nak tulis pasal kucing. Tapi, entah kenapa aku tulis pasal idea.



Kalau korang ni seorang blogger mcm aku, sure korang menghadapi masalah yang sama.



NUke

3 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    samalah aku juga.

    kadang2 untuk series lagi seram sebab ada dateline.hahahaha

    ps: aku blom tulis lagi pasal review tu.blom de idea.ehehehe
    Mel said...
    so kno wat u mean. lol.
    Unknown said...
    hahaha..tapi ko tulis lbh bagus dari aku..aku ader idea sgt byk seperti air..hahaha..tapi malas nk olah dan akhirnya tulis benda2 senang jer kt blog..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.