Salam kepada pembaca-pembaca yang beragama Islam.

Selamat Sejahtera kepada pembaca-pembaca yang beragama Islam & yang bukan beragama Islam.



Lately, I noticed that people were talking about BlackBerry. Actually, not lately-lah, it has been a while and months, since the term BlackBerry used by the what-don't-know-company used it. (Sorry for my broken English). Frankly speaking, I am so impressed with my friend those who're using BlackBerry because for me,... to keep yourself updated with the newly and high technology gadget is quite difficult.

Or maybe because I am too lazy to update myself with the new tech. No wonder that I am still comfortable using Windows XP while the rest has started to use Windows 7. Some more, original version.

But the thing is, for the time being, I'd just need a simple-functions phone as my routine does not require me to be mobile, and at the same time, reply to those emails. A basic phone with functions of texting, making & receive calls, have at least 2.0 megapixel camera, and music player is more than enough. Perhaps, yang ada function radio itu pun dah macam terlebih bagus pulak.

Anyway, I still believe that someday in future, I will use this kind of the high tech gadgets... maybe once I dah jadi Manager ke apa, whatever it is lah. Because aku tengok member aku yang sorang ni pakai BlackBerry, rasa macam smart pun ada. Tapi, dia memang smart pun.

BlackBerry & Black Dog Bone... can you tell me what do they share in common?





The names!! nampak gah dan bergaya!

Kan?


p/s: Image courtesy of Google.

NUke

4 Comments:

  1. a.t.O.k. said...
    what did they have in common? black dog bone is now using blackberry. trust me.
    AkuAyie said...
    nmpk mcm besar kn. and too many buttons...

    haha..tp belum cuba, belum tahu.

    dulu sebelum pakai n70 pun mcm2 merungutnye...last2 dah 4 tahun guna. rasa mcm x berselera lak nk guna fon lain. syg n70 daaaa... haha

    even dah osak pon, guna lg. lolz
    Faizal Sulaiman said...
    i try it once..fuction button sgt banyak.mybi mungkin la tak biasa.

    lebih suka pakai yang cikai2 asal dalamnya ada kredit , bleh call sana sini sudeh!
    iyllienaz said...
    for my company, phone is nothing..laptop is most important thing..ahaha

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.