Aku pun tak tahu ade ke tak perkataan alienated tu. Tapi bila aku try taip kat words, takde pulak garis2 merah kat bawah word tu.

Anyway, aku ni takde lah begitu mementingkan diri sendiri bila berada dalam majlis2 atau kenduri2, atau pun konsert2 bagai. Aku ni ikut jugak flow keadaan sekitar / sekeliling. Just go with the flow. Kalau orang melompat2 kat konsert, aku pun lompat2 la jugak. Tapi takdela terlalu extreme sampai nak panjat2 bahu member ke apa. Aku cuma biasa2 saja.

So, kalau siapa2 kebetulan ternampak aku kat konsert Tokio Hotel haritu, jgn lak korang terkejut bila nampak aku terjerit2, sambil tangan2 ni ligat menumbuk langit dan melambai2. Lumrah lah. Dah namanya konsert, ter-havoc la jugak sekali sekala.

Ya! Aku pergi konsert. Aku ni takdelah terlalu pasif sampai keja asyik nak mengadap pc je. Tak larat gak aku nk mengadap blog ni tanpa berkelip mata walaupun seminit cuma. Sekali sekala kena la pergi majlis apape ke, konsert ke hape. Barulah sekali2 tu datang idea nak menulis.

Ya, bila attend majlis2 or konsert2 ni, aku agak cepat la kot menyesuaikan diri. Kalau ke pesta2, havoc la sesekali. Kalau ke majlis2 agama, takde la aku nak terkinja2. Walaupun aku agak suka Ustaz Akil Hayy bagi ceramah, tapi tidak la aku sampai nak terkinja2 depan dia. Gila apa?

NUke

11 Comments:

  1. charco said...
    haha..belikan aku satu baju tu..thanks :D
    RAWNA said...
    best?
    Adek Abigail said...
    ada waiat di blog saya tuk awk.. amik ea..
    http://silbiadekabigail.blogspot.com/2010/05/wasiat.html
    Faizal Sulaiman said...
    sonok bro konsert tuh?
    AeMcSketch said...
    concert tokio hotel? aku x pergi, tp usya vlog member kt youtube yg pergi :D
    Unknown said...
    seronokah konsert itu...
    AkU said...
    patut mcm familiar..waaa..!!
    NUke_Rude said...
    charco:
    kalau ada lagi la. haha..

    k.A:
    layan juga la. i shud thanks to my colleague actually.

    silbi:
    insyaAllah. terima kasih.

    faizalsulaiman:
    seronok la jugak...
    NUke_Rude said...
    ayie:
    hoho. layan gak konsert tu. berpatutan dgn harga tiket yg murah.

    tengku:
    layan la juga! :)

    aku:
    ko nampak aku kah?
    AkU said...
    mcm muka ko la..but aku xsure..
    SD said...
    x suka g konsert...rimas ngan orang yang ramai....huhu...aku suka g shopping complex....window shopping udah......


    Semut oh Semut

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.