Salam.

Hari ni, dah masuk bulan September. Nyatanya, aku memang kehabisan idea untuk menulis entry kali ni. Mungkin kah ia petanda dan penunjuk kepada aku untuk berhenti daripada dunia blogging. Setelah hampir 7 tahun bergelumang dgn dunia blogging, aku rasa aku dah paparkan perasaan dan emosi lelaki aku. Ya. Hampir 7 tahun. Mungkin ramai yang tak tahu, tapi itulah realiti. Cuma sebelum ni, nukilan aku tidaklah dipaparkan di laman ni. Entah di mana, aku pun dah lupa.

Lelaki September. Mungkin tu satu gelaran baru yang aku ciptakan sendiri untuk aku. Selain gembira dan tak sabar menantikan ulangtahun yang ke 21, bulan September gak banyak mmpngaruhi emosi lelaki diri. Persediaan untuk diasingkan dan dipisahkan. Perubahan emosi yang terkesan akibat status kewangan. Dan macam2 lagi. Most of it happened in September. Dan oh, sudah tentu September kali ni akan menyerikan lagi hidup kalian kan? Ya lah, Aidilfitri maa.. Raya Raya!

Raya kali ni mungkin tak mmberi banyak makna kot untuk aku. Biasalah, aku lelaki September. Ceh! poyo! Apa kaitannya. Tak de lah, cuma aku semakin bosan kot ngan Raya. Nanti lah aku bagitahu kenapa aku makin tidak menggemari Hari Raya...

Ingat senang ke nak jadi Lelaki September?

NUke

9 Comments:

  1. AkuAyie said...
    knapa ek, makin tua, makin mls untuk amik tau sal perayaan2 ni..haha
    tahun ni mcm x meriah berbanding tahun2 sebelum ni
    k.A said...
    aku lelaki september jugak
    haha
    Indera said...
    oyeke lelaki september?tak lama lagi la ni yer?hehehhe leh wat early wish nih.
    hehehehe
    aku pon antara org2 yg tak berapa meminati raya2 nih.ntala ek.
    raya seronok utk budak2 kot.hehehe
    NUke_Rude said...
    akuayie:
    yeap. aku pun rs camtu gak.

    kA:
    ya ya. tahniah! haha

    Indera:
    early wish ka? layankan saja. hm, tul tu bro, lately aku xde la xcited psl raya2 ni. tak tahu nape.
    silbi abigail said...
    nak dapat kunci kehidupan la x lama lg.. tahniah!
    wajib daftar pengundi. tu tanggungjawab dan hak kita sbg rkayat..
    tengku_fir21 said...
    happy birthday...
    tap tak tahu bila...
    bijen m. said...
    aku da beberapa tahun tak semayang raya.
    ciss.

    sekian,
    bijen baik
    charco said...
    slmt bakal menjadi setahun lbey tua dr skg..ehehe..

    mode: br pas sahur + mamai2
    NUke_Rude said...
    :D

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.