Salam.
Ha, tahun ni, aku beraya sakan sampai hari raya ke-4 saja. Hari ni, yakni raya ke-5, ak sudahpun masuk ofis. Yeay! (Gembira la sangat kan? Padahal pagi tadi sikit punya liat nak bangun pagi). Before aku proceed, aku nak wish kepada mereka yang senasib dgn aku ni; "Selamat Kembali Ke Workstation!"... Kerja, kerja, hujung bulan dapat duit gaji!

Usually, aku takdelah amik kisah sangat pasal baju-bajan time aidilfitri ni. Tapi this year, aku agak amik berat kot. Maybe sebab dah 21 tahun kot! takpun sebab dah kerja! hahaha. Korang lak? Apa koleksi baju-bajuan utk raya kali ni?

1st Day Raya : baju Melayu maroon since 2005. Dan aku memperbaharui rekod peribadi dengan memakai baju melayu lengkap bersamping sepanjang hari. Selalunya, thn2 sebelum ni, lepas je makan tghari, aku dah tukar ke baju biasa.

2nd Day Raya : baju Astro hadiah time menang Blogger Awards dulu. Tak sia2 dapat hadiah baju, boleh pakai time raya.

3rd Day Raya : Baju pemberian abangku; sempena hari lahir yg ke-21. Merangkap baju raya paling berharga la kot untuk tahun ni. Haha!! Sayang gak abang aku ni kat aku... Thanks bro! tak sia2 je aku jadi adik ko kan? Huhuhu.

4th Day Raya : The only one baju raya yng aku beli menggunakan duit sendiri! hak hak hak. Beli kat mana? Sik boleh gitau la. Tapi, aku beli bukan semata2 utk raya. Baju batik tu aku beli memandangkan ada good offer, dan maybe akan digunakan kalo2 ada event formal company nanti. Kiranya 2 in 1 la kan?

Anyway, raya tahun ni agak menarik dan penuh warna warni. Dan raya ini juga telah merungkai satu misteri yang selama ini tersimpan kemas di atas kepala. Apakah misteri itu? Nanti lah aku cerita.

NUke

9 Comments:

  1. iyllienaz said...
    nahh..dis year my family xde baju raya pon..smua pakai baju yg dah sedia ade..tapi, raya tetap meriah..hehe
    Anonymous said...
    chuantuek la baju astro tuh...
    suker2
    FdausAmad said...
    Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek beb.

    Selambe..
    Faizal Sulaiman said...
    selamat hari raya nuke.tukar baju katanya.hohoho.cun baju batik tu owh:-)
    Adek Abigail said...
    selamat hari raya... maaf zahir batin..
    NUke_Rude said...
    iyllie:
    yup. baju tak baper penting. yg penting smangat raya.. huhu

    afzainizam:
    terima kasih. :)
    selamat hari raya juga.

    ray:
    cis! hahahah.

    Fdaus:
    insyaallah bro!..

    indera:
    selamat raya bro! ala.. baju batik murah je pun. huhu

    silbi:
    selamat raya juga. maaf z& b :)
    amin h said...
    aku suke baju no 4
    NUke_Rude said...
    thx M.
    corak baju tu lawa. aku suka gak.
    farish izaryl @izreez said...
    slmt hr ry nuke

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.