Salam.

Beberapa hari lepas, aku ada mention pasal rahsia yang tersimpan kemas di atas kepala. Ya! di ATAS kepala, bukan di dalam, di tepi, atau di bawah. Sebelum aku meneruskan perbincangan dan perkongsian cerita ni, marilah kita sama2 bergelak ketawa. Ha Ha Ha! Okay lah. Jujurnya, aku sudah pun menyedari akan hal ini, cuma sengaja untuk berpura2 dan buat2 tak tahu. Ya lah, makin difikir, makin runsing jugalah kepala ni. But aku yakin, setiap perkara ada hikmahnya.

Tertanya-tanya?

Ya. Sudah pasti lah. Aku harap, dengan pengurangan jumlah itu, mungkin akan menambahkan seri di wajah... dan menjadi semakin hensem? siapa tahu kan?

Masih tertanya-tanya?

Okay lah. Cukuplah berteka-teki tu. Rambut aku makin berkurangan di bahagian atas kepala. Mungkin masih belum kritikal. Tapi, 5 or 10 thn lagi mungkin ketara kesannya. Aku semakin botak!


NUke

6 Comments:

  1. iyllienaz said...
    This comment has been removed by the author.
    iyllienaz said...
    haha..xpe..everything happens for reason..
    Faizal Sulaiman said...
    hehehehe..okay aku dah stop gelak.
    silap2 sikit hari kena g yun nam hair care la ko bro.hohoho

    p/s--)lelaki mang akan mengalami situasi sebegini. Tanda2 penuaan la nuke:-)

    takpe tua2 pong.janji hati mau happy okay!
    Adek Abigail said...
    fikir byk sgt ni.... tua sebelum waktu karang...
    NUke_Rude said...
    hahaha.. sapa2 kat sini pakar merawat rambut? sila bantu saya ya!
    Unknown said...
    hehe kurangkn makan makanan berminyak! hehe n tlg kurangkn stress ye.. ko slalu berpk sgt.. nnt lg cpt ko botak heee

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.