Salam.

terima kasih kepada Allah sebab memberi peluang untuk aku terus hidup.
terima kasih ayah dan ibu kerana menjaga aku sehingga ke saat ini.
terima kasih kakak, abang dan adik ku yang sentiasa mewarnai hidupku.
terima kasih J kerana senantiasa ada di hati ku.
terima kasih sahabat2 yang masih mengingatiku.
terima kasih majikanku yang kebetulan berkongsi tarikh lahir yang sama.
terima kasih rakan sekerjaku yang tidak jemu memberi tunjuk ajar kepada ku.
terima kasih rakan blogger yang sentiasa menyokong diriku.
terima kasih kamu, si pembaca blog ku!

Aku sayang kamu!

21 tahun, dan (harap2lah) menjadi semakin kacak!

21 tahun. Dewasa kah aku? Menurut undang2 dan perlembagaan, aku kini dah bebas utk masuk kelab malam, menukar agama, dan macam2 lagi. Semuanya menjurus ke arah negatif kan? Tapi tak perlu menunggu umur 21 untuk memikirkan semua itu, sejak mumayiz lagi dah boleh terfikir baik buruknya. Pilih saja jalan yang mana.

Terima kasih kalian, atas segala nasihat, amarah, dendam, tipu muslihat, dan juga godaan yang diberikan. Semua itu mematangkan aku seperti mana aku sedia ada masa kini. aku tidak meminta hadiah snowboard yg beratusan ringgit, walaupun itu adalah hadiah idamanku, aku cuma minta kalian mendoakan kesejahteraanku dan keselamatanku di dunia, dan di akhirat. Terima kasih. :)

NUke

14 Comments:

  1. AkuAyie said...
    udah tua kamu! hehe...
    samat ari jadik..! hehe
    smoga pnjg umur, banyak rezqi...
    sihat2 sllu..~

    aku akan join klab kaw tahun depan..
    kelab org2 dewasa.. haha..
    (padahal otak cm ribena lagi..)
    hik3!!
    Indera said...
    Tahniah2 skali lagi nuke.
    smoga pajnag umur, murah rezeki & hidup di jalanNya:-)
    [r][a][y] eusouff said...
    Nuke lampi !!

    kak onani kim salam kat hang!
    utusan tahniah secara langsung



    larikkkkk
    ammaR said...
    nuke, samat ari lahir, moge pape yg diidamkan mnjadi kenyataan..

    p/s: lupe lak ko mude dr aku, hehe..
    ikanbilis said...
    selamat hari tua! panjang umor murah rezeki!!
    NUke_Rude said...
    ayie:
    hmm.. tua pada usia saja. fikiran tidak mengapa. (kot!)

    indera:
    thx man! n thx again for being very supportive! :)

    ray:
    hahaha. speechless! ha ha ha..

    ammar:
    :). well, aku muda! yeay! boleh?

    ikanbilis:
    hehe! thx bro!
    5h4z4 said...
    epi bufday again nuke...

    hurm, snow board ek?? mn nk cr snow kt msia?? eheheh...tukar to skateboard la =) (tp snowboarding mmg sgt besh ..ngeee)
    bootunque said...
    agak eran apsal ko baru 21 thn, dah bleh dpt degree???

    explain ckit...byk pun xpe..

    by the way, hepi besday..
    farish sinclair said...
    nuke bru 21 keww
    NUke_Rude said...
    shaza:
    thx again!! nak bg ke snoboard tu? hhuhu

    butang:
    nnti saya xplain. dlm entry akan dtg.
    :)

    riz:
    ye.
    emma songall said...
    selamat ulang tahun!
    =)
    NUke_Rude said...
    terima kasih emma :D
    Janggel said...
    oh,,, happy belated bday bro!!!!
    NUke_Rude said...
    thx janggel! baru prasan komen anda ini.. :D

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.