15 September lepas, ada satu majlis berbuka puasa di KLConvex, company bermurah hati pula nak menjemput staffs berbuka puasa bersama-sama. Banyak gila aku makan malam tu... kata diriku yg kuat melantak ni. Layan kan saja beberapa gambar yg aku ada ni.

Anyway, memandangkan aku raya di KL tahun ni, berkemungkinan besar aku akan update blog ni pada setiap hari kot. (Walaupun aku menyedari risiko untuk setiap entry itu tidak dibaca adalah tinggi...sebab masing2 da bz ngan Raya). Pesanan aku kepada semua, "Berayalah dengan sanak saudara dan rakan taulan, namun sebelum tidur, baca lah doa tidur..." (korang sure ingat aku nak suruh korg baca blog aku ni kan? Kan? Kan? Kalau nak baca blog ni, baca je lah sebelum tdo...

NUke

5 Comments:

  1. renjizakura said...
    awat hang x balik umah?
    ke kg hang mmng kt KL?
    ikanbilis said...
    sedap tak?


    hehe salam lebaran ye bro!
    NUke_Rude said...
    aku lahir kat KL la. so, kampung aku kat KL la.

    sedap la jugak, sampai terlepas solat maghrib.
    Mel said...
    :O take my picture down!!!!!!!!!!! lol!!!
    NUke_Rude said...
    hah?? Liz iz herez...

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.