Hah! penyimpan mohor Raja-Raja dahpun announce tarikh raya puasa. Esok Raya. Ramadhan dah pergi meninggalkan kita utk kesekian kalinya. Kini, Syawal pula menjelma. Seperti kebanyakan insan, saya, NUke_Rude ingin sekali memohon maaf atas ketelanjuran bicara dan kesilapan maklumat dan perilaku semasa menyampaikan ekspresi emosi lelaki dan juga semasa membalas komen2 yg kalian berikan. Sesungguhnya, saya tidak pasti sama ada dapat bertemu dgn kalian semua pada Syawal yg akan datang, dan diharap, sekiranya ini adalah Syawal terakhr untuk kita, ampunkanlah salah dan silap saya; sebagaimana saya sedia dan sudah pun melupakan dan memaafkan kesalahan yang kalian lakukan (sekiranya ada).

Ayah & Ibu, Adik-Beradik, Yang Tersayang, Sahabat, Blogger dan readers;

10 jari disusun, lembut salam disambut, senyuman manis tanda hormatku; semuanya ku tujukan kepada kalian; pembaca blogku.

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf atas kesalahan yang zahir dan batin.

NUke

6 Comments:

  1. amin h said...
    NZ raya isnin!waaaaaaaaaaaaaaa
    NUke_Rude said...
    Hahahahahaha, takpe2. dugaan. sabar2 ok..

    selamat hari raya M!
    Nizam Zahri said...
    Selamat Hari Raya...
    Maap Zahir Batin
    NUke_Rude said...
    Same goes to you, Epong!
    Sorry kalau ada buat salah silap selama kita kenal. :D
    Njoy ur Eid!
    emma songall said...
    selamat hari raya.
    maaf zahir & batin.
    NUke_Rude said...
    thx emma.
    selamat hari raya to u too..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.