Salam.

Dah seminggu aku memulakan hidup as a pekerja. Oh, indahnya bekerja. bekerja menjadikan aku seperti seorang insan yang mulia. Tidak terikat dengan masa, dan juga bebas daripada stress dan tekanan.

Kau percaya ke kata-kata dusta itu? hahaha!

Baru seminggu kerja, aku rasa macam nak sambung belajar di peringkat sekolah menengah! Sebab apa? Sebab kat sekolah menengah, kalau kita lambat pergi kelas pun, paling kuat pun kena denda ngan En. Basri; si Guru Disiplin. Best kah itu?

haha. Konklusinya, lebih baik duduk rumah dan menikmati cuti.

Ok. Back to main topic. Kotak Jerit a.k.a ShoutBox!

Aku rasa blog ni dari segi kemajuan berchatting, surelah ketinggalan zaman. Ye lah, kat blog aku ni je yang korang boleh tak jumpa shoutbox. Nak bersembang2 pun susah kan?

Kenapa aku tak letak shoutbox kat blog aku ni? Well, ada byk gak benda yang aku consider. 1st, daripada experience lalu lah. Satu masa dlu, blog aku ni ade je shoutbox, but then ianya dipenuhi ngan kata2 caci maki. Wah, mungkin sebab content blog aku dlu agak kontroversi.

Pastu, aku konsider gak tendency org lain yg masuk blog aku ni just semata2 nak berchatting kat shoutbox. Maklumlah, kalau ada yang memula, akan ada yang menuruti. So, instead of menjadi laman blog, aku khuatir juga ia akan btukar menjadi laman chatting.

Dan yang paling penting... Sebab aku nak visitor baca kandungan blog aku. Maknanya, Content first, not the unnecessary thing. Cewah! Poyo betul.

Realitinya, aku masih fobia dengan komen2 cacian yg aku pnh dpt kat shoutbox dlu. Tu je.


p/s: En. Basri tu memang cikgu disiplin time aku sekolah kat Melawati dlu. Hahaha.


NUke

11 Comments:

  1. RAWNA said...
    This comment has been removed by the author.
    RAWNA said...
    penah jadi mangsa shoutbox jugak dlu.agak trauma la.tapi biar je. cuma sekarang selalu pantau kotak tu kot2 ada komen yang tak diingini.huhu
    HanaKimi said...
    (@@)
    arie said...
    slamat bekeje..
    aku da keje 3 bln.. idup bosan..huhu
    pape2 pon.. idup mesti diteruskan..

    yea..aku da amik jubah.. jubah pink ku..uhu
    Faizal Sulaiman said...
    aloo nuke.tabest ye keje?hahaha
    but at the end ko bule income maa..
    aku takpena lagi jadi mangsa kat shoutbox tuh.

    p/s-bule la kamu blanje aku.harharhar
    Adek Abigail said...
    ada cacian atau makian, itu tanda dorang amik perhatian. walau x sebulu, bia la... dorang dh bsar.. mesti la.. berbulu
    n_nana said...
    sbb 2 aku nak smbg blaja.rpa2nya ssh gak kan keje?
    Adam Arjuna said...
    setuju dgn hencek silbi abigail tuh!

    sekurangnya org beri perhatian.. dan paling tidak pon, org yg kasi caci maki tu masuk gak blog ko wpon sekadar nak drom komen kat shoutbox yg cam penuh hasat dengki tuh kan...

    no worry la bro, kalu tak suka ko delete je text diorg yg ko tak suka.. kan senang...

    p/d: hope this blog will improve and improve more........ hebat dah skang!!
    cik violet said...
    da dpt keje eh? keje pe?
    Unknown said...
    macam bunyi kebosanan jerrr
    LuVidA^^ said...
    kalau xde shoutbox susa la nk gosip..
    :)

    ala..kalau ade suare sumbang, delete or banned je..kn bole login shoutbox tu :D

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.