Salam.

Kepada sesiapa yang masuk ke blog ni petang semalam, maybe anda ada mngalami skit masalah dgn loading and maybe jgak tak dapat baca entry ngan sempurna. Perhaps, korg jugak mesti tergago-gago carik button 'comment' kalo nk drop komen kan?

Ye ke? atau itu hanya satu imaginasi liar aku saja?

Masuk kali ni, dah 4 kali aku tukar layout blog dalam masa 1thn 3bln berblogging thru blogspot nih. Huhu, previously, my blog theme was white. Not so white lah, but more to 'newspaper' theme. That changes was made because aku sendri yang mahu melenyapkan persepsi 'emo' daripada blog aku.



But now, what happened Nuke?

Aku kembali kepada dark and black. Some says, it is mysterious. Some says it is 'gothic'. But the rest; they don't really care, ryte?

Reason kenapa aku kembali kpd tema hitam ialah PICTURES. Well, kalo korg perasan, gambar2 akan lbih mnyerlah dalam laman yang berlatarblkngkan warna gelap. Hitam adlh plihan terbaik. Ia akn mnjadikan gambar klihatan eksklusif dan menonjol. So, itu yg membuatkan aku bertukar smula kpd tema hitam.

Besides, aku rasa aku blog ni mungkin akn dipenuhi ngan emo and persepsi sarkastik aku; sebagai seorang lelaki kot! Tak ke korang rasa camtu? Few friends told me that i am full with sarcastic statement. (Btul ke ejaan aku tu?). And, aku anggap itu sbg satu pujian dan aku mnghargai komen2 mereka tu.

Hitam. Dark. Mysterious.

Itu yang aku mahu kot.

Anyway, korang rasa layout aku ni ok ke tak?


NUke

5 Comments:

  1. n_nana said...
    This comment has been removed by the author.
    HanaKimi said...
    cool(^^)
    Faizal Sulaiman said...
    cun la bro!
    black ni mantol siket.hahaha
    Adam Arjuna said...
    sometimes, less is more.. kan..?
    Adek Abigail said...
    lebih suka hitam... dark sides!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.