Salam.

Pertama-tama, sekalung takziah aku ucapkan kepada keluarga Allahyarhamah Yasmin Ahmad yang telah pun kembali ke rahmatullah. Segala hasil karya seni beliau kini diyakini kekal tersemat di dalam hati dan sanubari rakyat Malaysia; khususnya.

---

Semalam, 25 Julai berlangsungnya majlis persandingan 2 mempelai yang rapat dengan diri aku. Siapa lagi kalau bukan kakak aku sendiri; Nurhidayah yang disatukan dengan pilihan hati yang juga sepupu.


Well, itu lah dia. Sebelum2 ni masing2 bercinta dengan orang lain. Last2, jodoh yang ditentukan tuhan tu sebenarnya depan mata saja. Betapa aku mengagumi kehebatan percaturan tuhan. So, kat sini aku letakkan beberapa gambar (3 je kot!) during majlis itu.



p/s: haha! no way la aku nak pakai baju melayu!

NUke

14 Comments:

  1. ejan said...
    waaa.. x ajak pn.. nk jmpe adik ko.. "Last2, jodoh yang ditentukan tuhan tu sebenarnya depan mata saja".. hahaha
    NUke_Rude said...
    hahaha.

    weyh, bajet la ko quote ayat aku tu balik. menyampah lak aku! hahaha
    NUke_Rude said...
    This comment has been removed by the author.
    renjizakura said...
    akak dh kawen
    hang bile lg?
    hahaha
    NUke_Rude said...
    aishh!!

    10 thn lagi. :D
    ejan said...
    aku booking adik ko dlu ye.. hahaha
    NUke_Rude said...
    ko ingat adik aku ni buku ke? boleh booking2?

    mana leh bagi kat ko. ko kan salu bertukar2 gf. haha
    ejan said...
    laaa.. ckp kwn.. hahaha.. alaa.. bkn tukar la.. mklm la.. idup umpama roda.. hahaha
    sha filan said...
    nape no way pkai bju mlyu plak?
    ensem pe pkai bju melayu?
    kte org melayu...hahaha
    LuVidA^^ said...
    cntek r bju kawen ijau...emmm
    Unknown said...
    huhuhu
    kawen..kawen..
    owwhh best agak nyer kawen
    NUke_Rude said...
    kawen memang best (kot).
    and baju pengantin kaler hijau tu memang cantik.

    the only reason kenapa aku takmo pakai baju melayu time kenduri tu ialah:

    aku hanya ada 2 helai baju melayu. satu kaler merah maroon, and the other 1 is hijau. yang kaler hijau tu pulak, bukannya satu set.

    so, kalo aku pakai, ianya akan nampak sama saja dalam mana2 gambar kenduri yang pernah aku attend(ed). hahaha
    farish izaryl @izreez said...
    shantekk pengantinn hehee
    Anonymous said...
    santek2
    tahniah atas penganjuran wedding of the year.

    thnks to u and yur mom for menjemput
    but u know lah kan why i couldn't make it.


    next is your bro and then
    YOU.

    pakai la baju melayu merah tu

    alamak terpanjang la komen

    sekian

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.