Salam.

Dalam sedar tak sedar, ni dah masuk entry yang ke 200 menerusi NUke Rude Blog ni. Dah banyak hal aku paparkan dalam blog ni, baik menerusi penceritaan dan jgak pantang larang. Dan banyak juga komen yang sudah kalian tinggalkan buat tatapan pembaca lain dan juga aku sendiri. Sesungguhnya aku sangat menghargai semua itu. Memandangkan entry kali ni agak special, maka aku tangguhkan dulu kisah trip aku ke Seri Iskandar tempoh hari.


200 entries. Dan kali ni aku nak abadikan beberapa gambar terbaik yang pernah aku captured sendiri setakat ini.














And lastly, my FAVOURITE picture is...



NUke

8 Comments:

  1. tOpeQ said...
    wow.. ade gmba aku... mmg menarik..hahaha
    AkuAyie said...
    aku paling ske yg gambar al-Quran tu..
    Faizal Sulaiman said...
    smart nuke gambar2 nih.cun2!!
    farish izaryl @izreez said...
    shntek sume picta inesen =p
    Unknown said...
    ngee..pic2 kamu semua lawa2..
    erm jeles tul
    Nizam Zahri said...
    kenapa itam jer gmbar aku.. huhuhaha
    NUke_Rude said...
    topeq:
    ye lah.. ye lah..

    akuayie:
    yeap.. tu pun antara my fav gak

    indera:
    tq bro.. :D

    rizz:
    yeap. thnx

    ruffemo:
    tq, btw tu pun gna kemera murah.. so, takde la hi quality sgt.. huhu

    nizam:
    mmg la gamba ko itam.. da ko tu.........
    Unknown said...
    menara condong tue menarik

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.