Salam.

Hari ni 3 Julai 2009. Hari lahir abang aku yang ke 23. Jadi, selamat ulang tahun abang! Hish! geli plak aku ber-abang2 nih! hahaha. Okay la, dia lah satu2nya abang kandung aku kat dunia ni. Susah senang, gaduh, buat khianat time kecik2 dlu, semua bersama-sama dia. Ponteng sekolah, lepak kat kedai runcit, curik duit tabung sendiri... semua dilakukan dengan dia.


Last year, aku pernah bergaduh ngan dia, maybe satu tindakan yang bodoh kot. Tapi, bak kata pepatah; air dicincang takkan putus... melainkan kalau kepala pili itu ditutup oleh kita sendiri.

Abang aku dah 23 tahun.. Aku? Menuju 21 tahun bulan September ni.

Oh ya, pagi tadi aku browse folder2 gambar aku and terjumpa satu gamba ni. Gamba ni diambil oleh Epong time kitorang sama2 join persembahan teater untuk minggu orientasi UKM tahun 2006.



Agak2 korang, camni ke rupa aku bila da umo 70 thn?




NUke

10 Comments:

  1. Adam Arjuna said...
    errr.. hagak², ada lg ke ko kalu umo 70 tu..??

    kalu ada.. mbr muka still cam tu la, tp kau tak rasa se'flawless' tu muka ko.. awek muda sgt tu bai..
    farish izaryl @izreez said...
    hahhaahh still smart lg siott wlopon da tua wakakkaa
    RAWNA said...
    kalau muka dah tua pakai makeup camtu kot..haha
    Anonymous said...
    ada la rupa
    encik Mahmod sikit2

    LOL
    Faizal Sulaiman said...
    pergh nuke..ko kena tambah effect kat bahagian dagu ngan mata.

    baru nampak cam atuk dowh!
    hehehe

    atuk smart seh!
    nak sain!!!!
    Marker Hitam said...
    haha agak kelakar. tgk plak kt membe sorg nie. muka agak same kot bile jd tua tuh ;p
    Unknown said...
    hahaha
    putihkn ckit rambut tue..
    Anonymous said...
    kachak!
    HanaKimi said...
    bro, kl botak kn kepala tu, mesti ade gaya atuk2(^^)..
    Kl umuq 70 tang g2, smart giler dude, aku pn terpikat!!
    (alamak terlebih sudah=)
    NUke_Rude said...
    hahaha..

    oo.. rupa2nye korg suka aku yg dah tua ye.. haha

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.