Jumaat lepas, aku diberi peluang untuk sama-sama join makan malam di Borneo. Gila jauh! Semata-mata nak makan, sampai ke Borneo tu. Tiket flight dan jemputan semua included. ye lah. Sebab tak perlu naik flight pun. Makannya hanya di Borneo Rainforest Bistro, dekat dengan Sunway Resort. Haha.

Apapun, restoran yang lahir dari idea Datin Tiara Jacquelina ni sebenarnya sangat menarik gak untuk dikunjungi. Of kos lebih sesuai kalau korang ada plan nak buat majlis-majlis atau pun apape function lah.

Makanan? Mostly makanan yang asalnya daripada kepulauan Borneo. Mi Kolok, Laksa Sarawak dan Nasi Lalap tu among makanan yang ada kat bistro ni. Gado-Gado Borneo Style pun ada. Sedap! Once in a while, kalau nak bawak family datang sini pun okay juga.

Back to the dinner; malam itu, ada few performances yang best juga. Ada Fireblowers, dan borneo dance; just to name a few. Tengok lah gambar-gambar. Malas nak cerita banyak2 sangat, nanti korang boring!


Fireblowers performance by Wizard Ent.

Fireblowers by Wizard Ent.

KL Art Group performers

Performance by KL Art Group


NUke


2 Comments:

  1. Ren said...
    Hmmm menarik restoran ni..aku pon blom penah try....ok masuk list.
    Faizal Sulaiman said...
    mcm best je weh!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.